Adrian Valentin Pascu a fost numit în funcția de Director General Danone Europa Centrală și de Est. Pe lângă noul rol, el păstrează și poziția de Director General Danone Ucraina.
Adrian Valentin Pascu și-a început cariera tot la Danone România, în 2004, în calitate de Manager Regional de Vânzări. A fost inclusiv Country Manager pentru România, Bulgaria, Moldova și Țările Adriatice.
În 2020 a fost numit Director General Danone Ucraina, iar din ianuarie 2024 ocupă funcția de Director General Danone Ucraina și Vicepreședinte Vânzări pentru Europa Centrală și de Est.
În noul rol, Adrian Valentin Pascu va coordona Romania, Bulgaria, Cehia, Slovacia, Ungaria, Ucraina, Moldova, Albania și Țările Adriatice și trei categorii de business: produse lactate proaspete, produse pe bază de plante și nutriție pentru bebeluși și medicală.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Cu peste 96.000 de angajați și produse vândute în peste 120 de piețe, Danone a generat vânzări de 27,6 miliarde de euro în 2023. Portofoliul Danone include mărci internaționale de top (Actimel, Activia, Alpro, Aptamil, Danette, Danio, Danonino, Evian, Nutricia, Nutrilon, Volvic etc.), precum și mărci locale și regionale puternice (Aqua, Blédina, Bonafont, Cow & Gate, Mizone, Oikos și Silk).
Danone a achiziționat fabrica de lactate Miorița din București în anul 1996 si a produs primul iaurt in anul 1999 dupa 3 ani de investitii in modernizarea și retehnologizarea acesteia. În prezent, 1 milion de iaurturi sunt distribuite către consumatorii români, dar și către alte 14 piețe europene. Danone România procesează anual peste 60.000 tone de litri de lapte 100% românesc colectat de la 22 de ferme mari și peste 220 de gospodari.
Danone este prezent pe piața românească cu produse lactate proaspete (Danone, Activia, Danonino, Actimel), produse pe bază de plante (Alpro), precum și cu produsele alimentare pentru bebeluși și nutriție specializată (Aptamil, Milupa, Forticare).