SeedBlink, cea mai mare platformă de equity crowdfunding din regiune, continuă seria listărilor cu un startup din verticala HRtech cu Jobful Career Platform, o soluție SaaS personalizată end-to-end și care folosește gamification, cu scopul de a ajuta companiile să atragă, să interacționeze cu și să angajeze candidații cei mai potriviți.
Platforma de recrutare gamificată a fost lansată în urmă cu doi ani și jumătate. Anterior, conducerea Jobful a anunțat la Profit TV că pregătește intrarea pe piața din India și o evaluare de 10 milioane euro.
Din august 2018 până în martie 2019, Jobful a participat la prima serie a acceleratorului KPMG Grow Pad, iar actualmente îi are ca parteneri strategici pe SAP, Microsoft și Oracle și clienți ca CocaCola HBC, Microsoft și Groupama.
Campania derulată pe SeedBlink reprezintă o rundă intermediară, 200.000 euro fiind acum disponibili pentru investiție pe SeedBlink, dintr-un total de 525.000 euro. Runda este de tip bridge, fiind inițiată în iulie anul curent când un grup de angeli, printre care și Oliver Hehl (Angel investor & Advisor), a angajat 250.000 euro, urmată de o faza ulterioară în octombrie, când Jobful a mai primit angajamente în valoare de 75.000 euro de la 2 investitori privați, printre care și Andrei Gaman (Angel investor & Advisor).
Jobful se va lansa oficial pe piața SUA la începutul anului 2021 și se va concentra exclusiv pe dezvoltarea afacerii la nivel internațional în primele 2 trimestre ale anului, angajându-se să închidă runda de seed la sfârșitul primei jumătăți a anului 2021.