Grupul Grampet, deținut de Gruia Stoica, face schimbări strategice în structura sa de management, în contextul unor proiecte de extindere la nivel internațional, și îl numește pe Sorin Chinde Vicepreședinte al Departamentului de Transport.
Absolvent al Facultății de Transporturi din cadrul Politehnicii București, Sorin Chinde a activat în ultimii 30 de ani atât în sectorul feroviar de stat, cât și în cel privat.
Tomoni Vizante, cu 19 ani de experiență în Grupul Grampet, devine Vicepreședinte al diviziei de Material Rulant Marfă.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
O altă numire este cea a lui Grațian Călin în funcția de Vicepreședinte al diviziei de Material Rulant Călători.
Belgin Bactali, absolventă a Academiei de Studii Economice, Facultatea Finanțe-Bănci, devine Vicepreședinte responsabil cu departamentul Financiar.
După 16 ani de activitate în cadrul Grupului Grampet, Cristian Rădulescu devine noul Director General Grup Feroviar Român. Totodată, Amedeo Neculcea a fost desemnat Director General Adjunct al Grup Feroviar Român.
Grupul Grampet – Grup Feroviar Român furnizează soluții și produse de transport feroviar: servicii de transport feroviar marfă, construcții, reparații și modernizarea materialului rulant, producția de piese de schimb, închiriere de material rulant, transbordarea mărfurilor, servicii logistice, precum și soluții inovatoare de IT pentru industrie.
Operatorii săi - GRUP FEROVIAR ROMÂN, EURORAIL LOGISTCS doo Serbia, GRAMPET CARGO AUSTRIA, TRAIN HUNGARY, TRAIN HUNGARY CROATIA, BULGARIAN RAILWAY COMPANY - vând soluții logistice asigurate cu o flotă de 20.000 vagoane și 400 locomotive. Anual, Grupul GRAMPET transportă aproximativ 22 milioane de tone de marfă.
Prin intermediul fabricilor Reva Simeria, Electroputere VFU Pașcani, Reloc Craiova și Electroputere VFU Craiova, Grupul acoperă 100% din piața reparatorie de material rulant din România. Totodată, Grupul deține o fabrică de reparație și producție vagoane în Ungaria – Grampet Debrecen Vagongyár, care este liderul local pe piața reparatorie de vagoane destinate transportului de gaze și unul dintre liderii europeni de profil.
Grupul are 7.100 de salariați.