Richard Plepler, președintele HBO, a anunțat joi că va părăsi compania după aproximativ 28 de ani, scrie CNN.
Plepler nu a expus motivele plecării lui, dar a transmis într-un e-mail amplu trimis echipei sale că „este momentul potrivit pentru mine să fac asta”, scrie News.ro.
Vestea vine după câteva zile după ce o curte de apel a hotărât în favoarea cumpărării companiei-mame a HBO, WarnerMedia, cunoscută în trecut ca Time Warner, din care face parte și CNN, de către AT&T.
14 noiembrie - Maratonul Agriculturii
20 noiembrie - Eveniment News.ro Orașul meu
28 noiembrie - Profit Financial.forum
„A fost o adevărată bucurie în viața mea profesională să fac această călătorie cu voi atâția ani. Și marea onoare a vieții mele profesionale să fiu CEO-ul vostru”, a scris Plepler în memo. „Nu am cuvinte să îmi exprim recunoștința pentru susținerea și talentul care au făcut posibil succesul nostru. Este suficient să spun, dragostea mea pentru acest loc și pentru voi, toți, este parte din mine și va dura o viață”.
Plepler a mai precizat că l-a informat pe John Stankey, directorul executiv al WarnerMedia, că va lucra îndeaproape cu el pentru a asigura o tranziție unitară.
Viitorul HBO ca parte a AT&T a fost subiectul a numeroase speculații de la fuziunea AT&T-Time Warner de vara trecută. HBO este o parte cheie a strategiei companiei de telecomunicații de a depăși alți giganți din industria de divertisment, precum Netflix și Disney+.
În acest sens, conducerea AT&T și-a exprimat dorința de a intensifica producția proprie în cadrul HBO.
WarnerMedia a anunțat că plănuiește lansarea propriului serviciu de streaming care să fie vândut direct consumatorilor.
Richard Plepler, președinte și CEO al Home Boxoffice Inc., a fost reponsabil cu managementul serviciului pay TV din ianuarie 2013, după ce timp de cinci ani a ocupat poziția de vicepreședinte în cadrul companiei. Între altele, el face parte din consiliul de conducere al Museum of the Moving Image, din cel consultativ al Hutchins Center for African and African American Research, și a primit numeroase distincții, între care Media Person of The Year, acordat de The Cannes Lions International Festival of Creativity, și un Emmy pentru impactul avut în industrie.