Poșta Română a implementat tehnologia de automatizare robotică a proceselor (Robotic process automation – RPA) pe care o folosește UiPath, la Departamentul de Trezorerie, și a apelat la folosirea softului ChatGPT pentru a scrie o fișă de post, spune directorul general al companiei, Valentin Ștefan.
La finele anului 2021 a fost anunțat că Poșta Română a bătut palma cu UiPath, companie care i-a creat o soluție ce va transforma munca depusă în 8 ore, într-un proces de 10 minute.
Astfel, informațiile din documente care acum sunt introduse acum manual în aplicațiile Poștei în 8 ore, în cadrul Biroului Trezorerie, vor fi introduse în 10 minute.
CITEȘTE ȘI Taxa de pod peste Dunăre, la Fetești-Cernavodă și Giurgeni-Vadu Oii, va fi eliminatăPoșta Română este o companie cu 24.000 de angajați pentru care orice demers înspre reformare si adaptare la nevoile pieței va însemna îmbunătățirea calității serviciilor oferite către 19 milioane de români, fie pe termen lung, mediu sau scurt.