Netflix a adăugat peste 5 milioane de clienți în al treilea trimestru 2024, spulberând astfel așteptările mai modeste ale Wall Street.
Ritmul de creștere a numărului de abonaților a încetinit însă, cei 5,1 milioane de abonați pe care Netflix i-a adăugat în perioada iulie-septembrie reprezentând o scădere de 42% față de totalul câștigat în aceeași perioadă a anului trecut.
Chiar și așa, veniturile și profitul companiei au crescut într-un ritm mai rapid decât au proiectat analiștii.
Vânzările au crescut cu 15%, apropiindu-se de pragul surprinzător de 10 miliarde de dolari. Astfel, veniturile Netflix au crescut cu 15%, până la 9,83 miliarde de dolari, în timp ce venitul net a crescut cu 41%, până la 2,36 miliarde de dolari.
În total, Netflix a adăugat peste 60 de milioane de clienți condiționând partajarea parolelor, la care s-a adăugat introducerea unui abonament la preț mai mic cu publicitate.
Netflix a încheiat luna septembrie cu 282,7 milioane de abonați la nivel mondial – mult mai mult decât orice alt serviciu de streaming.
Compania estimează un venit net de 1,85 miliarde de dolari în trimestrul curent, în creștere de la 938 de milioane de dolari în aceeași perioadă a anului trecut. Conducerea Netflix a prezis astfel că veniturile companiei vor crește cu același ritm de 15% de la an la an în perioada octombrie-decembrie, puțin mai bine decât se așteptau analiștii.
Majoritatea analiștilor avertizează însă că creșterea din strategia de parole este temporară și că va fi nevoie în curând de o altă modalitate de a crește.
CITEȘTE ȘI Photoshop primește mai multe funcții de AIEuropa, Orientul Mijlociu, Africa și Asia-Pacific au reprezentat aproape toți noii clienți ai companiei. În America Latină, Netflix a pierdut clienți pentru prima dată de la începutul anului 2023.