Nestlé, în pandemie, cea mai mare creștere trimestrială a vânzărilor din ultimul deceniu

Nestlé, în pandemie, cea mai mare creștere trimestrială a vânzărilor din ultimul deceniu
Andra Oprescu
Andra Oprescu
scris 22 apr 2021

Gigantul elvețian Nestlé a raportat cea mai mare creștere trimestrială a vânzărilor din ultimul deceniu, în contextul în care pandemia a stimulat consumul de cafea și alimente în propria locuință.

Nestlé, cel mai mare grup din sectorul alimentar globala raportat o creștere organică de 7,7% a vânzărilor pentru primele 3 luni din acest an. Avansul a depășit puternic estimările analiștilor, care anticipau un avans de 3,3%.

Urmărește-ne și pe Google News
Viața angajaților și a companiilor în pandemie: O experiență povestită prin ochii consultanței, cu liderii PwC (II) CITEȘTE ȘI Viața angajaților și a companiilor în pandemie: O experiență povestită prin ochii consultanței, cu liderii PwC (II)

Pentru România, planurile gigantului elvețian au fost anunțate în exclusivitate de Profit.ro AICI.

Unul dintre principalii piloni ai creșterii din primul trimestru a fost cafeaua. Închiderea cafenelelor, barurilor și restaurantelor a stimulat vânzările de cafea pentru acasă. Vânzările de produsele Nespresso au înregistrat un salt de 17,1%. Și vânzările de cafea instant au crescut semnificativ.

Vânzările de lactate au crescut, la rândul lor, cu peste 15%. Produsele pentru animale de companie au înregistrat o creștere de 8,7%.

Studiu EY: Companiile raportează scăderi ale cifrei de afaceri, însă doar 19% și-au revizuit politica de prețuri de transfer CITEȘTE ȘI Studiu EY: Companiile raportează scăderi ale cifrei de afaceri, însă doar 19% și-au revizuit politica de prețuri de transfer

Vânzările de produse organice au crescut cu 7% în America, 4,4% în Europa și 9,1% în Asia.

La acest moment, Nestlé este prezent local doar prin importuri, după ce a închis, la începutul anului 2019, cum a anunțat atunci Profit,ro, singura sa fabrică din România, aflată la Timișoara, cu o producție anuală de peste 10.000 tone de dulciuri (napolitane Joe) și cafea. Profit.ro a anunțat atunci în excusivitate că motivele invocate pentru oprirea producției au fost apariția unor noi modele de consum și lipsa forței de muncă

 

viewscnt
Afla mai multe despre
nestlé
vanzari nestlé
nestru rezultate
nespresso
deceniu nestlé
record nestlé