Meta Platforms intenționează să le permită utilizatorilor europeni ai Facebook și Instagram să renunțe la unele reclame personalizate, potrivit Wall Street Journal.
Urmărește-ne și pe Google News
Compania intenționează să le permită utilizatorilor din UE să opteze pentru o versiune a serviciilor Meta care prezintă doar reclame mai puțin personalizate, bazate pe categorii largi de preferințe.
Astfel, Meta le va cere utilizatorilor să trimită un formular online prin care să se opună utilizării activității lor din aplicație pentru publicitate țintită. Schimbările ar avea loc după ce Meta a fost amendată din cauza problemelor legate de confidențialitatea datelor. Meta nu a răspuns la solicitările de a comenta aceste informații.
CITEȘTE ȘI Consiliul Concurenței a declanșat investigații privind posibile înțelegeri de stabilire a prețurilor la ulei de floarea soarelui, unt și zahăr
La începutul anului, Meta Platforms a suferit o înfrângere majoră, care ar putea submina grav afacerile sale de publicitate de pe Facebook și Instagram, după ce autoritățile de reglementare ale Uniunii Europene au constatat că a forțat în mod ilegal utilizatorii să accepte reclame personalizate.