Compania educațională iziBAC, furnizor de soluții de pregătire pentru examenul de Bacalaureat printr-o experiență digitală de tip joc mobil, plănuiesc să închidă o rundă de finanțare în valoare de 160.000 de euro pentru dezvoltare. iziBAC a încheiat un acord pentru aproape jumătate din dimensiunea rundei cu un investitor privat; diferența de 100.000 urmează să reprezinte o oportunitate pentru investitorii din rețeaua platformei de crowdfunding SeedBlink. Listarea pe SeedBlink va avea loc pe 8 decembrie.
Compania, înființată în 2017, a investit prin bootstrapping peste 250.000 de euro în dezvoltarea produsului său și susține că a atins 42.000 descărcări și circa 3.000 de utilizatori activi lunar.
“Ne dorim să schimbăm paradigma în educație și perspectiva asupra jocurilor mobile”, spune Raluca Stratulat, fondatoarea proiectului.
În prezent, compania are 8 angajați, cu expertize în dezvoltare software, expertiză educațională, game design. Pentru realizarea conținutului educațional, echipa iziBAC a colaborat cu circa 30 de profesori pentru a pune la dispoziția elevilor quiz-uri și alte resurse educaționale.
Dincolo de pregătirea pentru Bacalaureat, iziBAC furnizează și cursuri precum educație financiară, antreprenorială, civică etc.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Sumele atrase vor fi utilizate pentru a continua efortul de dezvoltare, prin implementarea de funcționalități cheie, precum un mod de joacă multiplayer, o platformă de lecții audio și video, extinderea mecanicilor de joc, dezvoltare de funcționalități pentru agregarea unei comunități de învățare și integrarea unui sistem de testare psihometrică bazat pe AI alături de partenerii de la Brio, o altă companie care s-a lansat pe platforma SeedBlink.