Compania turcă Dagi Giyim Sanayi ve Ticaret A.Ș., care fabrică și comercializează articole vestimentare de tip lenjerie intimă, pijamale, casual, sport și pentru plajă atât pentru femei, cât și pentru bărbați și copii sub brandul Dagi, a intrat pe piața locală, relevă date analizate de Profit.ro.
Înainte de a fi prezentată aici, informația a fost anunțată cu mult înainte pe Profit Insider
Fondată în 1984 în Turcia, Istanbul, compania deține în prezent o rețea de peste 80 de magazine. Mare parte dintre acestea sunt concentrate în Turcia, însă brandul este prezent cu magazine proprii și în Bulgaria, Georgia, Azerbaidjan și Irak.
Dagi este deținută în proporție de 48% de către Mahmut Nedim Koç, care este și președintele Consiliului de Administrație.
România devine din ce în mai atractivă pentru investitorii străini și marile branduri internaționale.
Doar în ultimul an, Profit.ro a anunțat circa 40 de noi companii și branduri din diferite domenii care au intrat direct pe piața locală, printre care lanțul de magazine Holland & Barrett, multinaționala indiană de tehnologie Mastek, specializată în servicii de inginerie digitală și transformare cloud, cu Oracle și UiPath printre parteneri, rețeaua cehă de magazine și centre de service pentru produse IT Mobil Pohotovost, producătorul canadian de sisteme de securitate perimetrală Senstar, transportatorul german rutier de mărfuri Sennder, YASH Technologies, furnizor indian de servicii de consultanță, Tefron Ltd, producător israelian de îmbrăcăminte, brandul de lux francez Guerlain, grupul de servicii medicale Seneca Medical Group, producătorul și distribuitorul francez de produse dermato-cosmetice Laboratoires SVR.