Cu modelul Luxe, Fitbit introduce în premieră funcția de management al stresului în gama sa de trackere. Această funcție era disponibilă până acum doar pe smartwatch-uri Fitbit, începând din august anul trecut. De la începerea pandemiei, procentul celor care sunt afectați de stres, atât la nivel mental, cât și fizic, a crescut până la 50%, potrivit companiei, care citează date ale Comitetului Internațional al Cruci Roșii.
CITEȘTE ȘI Studiu EY: Companiile raportează scăderi ale cifrei de afaceri, însă doar 19% și-au revizuit politica de prețuri de transfer“Pe parcursul ultimului an am fost puși în situația de a ne gândi diferit la ce înseamnă cu adevărat starea de sănătate și de bine a organismului. Am început să monitorizăm posibilele simptome ale COVID-19 și să vedem ce înseamnă stresul și anxietatea în lumea de astăzi”, a declarat James Park, VP, GM și co-fondator Fitbit.
Luxe este disponibil pentru pre-comandă începând de luni pe site-ul oficial Fitbit, disponibil și în România, livrare începând din această primăvară. Luxe va fi disponibil la prețul de 749 lei, încluzând și 6 luni de acces gratuit la serviciul Fitbit Premium.
Cu funcția Metrici de sănătate (Health Metrics Dashboard 6 ). utilizatorii pot observa direct în aplicația Fitbit evoluția stării de sănătate generală, cu informații despre respirație, ritmul cardiac în efort și în repaus, temperatura corpului și, în curând, saturația de oxigen din sânge. Cu serviciul Fitbit Premium, utilizatorii primesc o analiză detaliată a metricilor de monitorizare a nivelului de stres, ceea ce îi ajută să înțeleagă mai bine cum mișcarea fizică influențează sănătatea organismului, sau cum lipsa orelor necesare de somn afectează capacitatea de a face față grijilor. Totuși, spre deosebire de modelele de smartwatch, Luxe nu folosește activitatea epidermală pentru a stabili nivelul de stres.Utilizatorii Premium au de asemenea acces la o suită de sesiuni de mindfulness și antrenamente, toate menite să reducă nivelul de stres.
CITEȘTE ȘI EFdeN, cu sprijinul ENGIE, pune România pe harta inovației sustenabile. Prestigioasa competiție de locuințe solare, Solar Decathlon Europe 2023, se va desfășura la BucureștiÎnființat în 2007, Fitbit este unul dintre cei mai importanți jucători internaționali pe piața de brățări și ceasuri inteligente.
Compania a fost preluată de Google cu peste 2 miliarde de dolari. Aprobarea achiziției de către autoritățile europene a venit cu condiții stricte: Google nu are voie, timp de 10 ani, să folosească datele utilizatorilor Fitbit din Spațiul Economic European (SEE) pentru publicitate.
În ianuarie 2017, Firbit a plătit 15 milioane de dolari pentru a prelua drepturile intelectuale ale Vector Watch, intrând astfel în România.