Verizon și AT&T rămân cele mai valoroase branduri globale de telecomunicații, în schimb Deutsche Telekom urcă pe poziția a treia, depășind China Mobile, relevă raportul Brand Finance Telecoms din acest an, analizat de Profit.ro.
Verizon ocupă prima poziție în clasament pentru al doilea an consecutiv, în condițiile în care valoarea brandului a urcat cu 8,2%, până la 68,9 miliarde de dolari.
Pe de altă parte, AT&T, care ocupă locul al doilea, a pierdut peste 13% din valoarea brandului, ajungând la 51,37 miliarde de dolari.
În fiecare an, compania de consultanță și evaluare Brand Finance evaluează cele mai valoroase branduri globale. Valoarea unui brand este beneficiul economic net pe care l-ar obține un proprietar prin licențierea brandului pe piața liberă.
Deutsche Telekom rămâne cel mai valoros brand european de telecom și urcă pe poziția a treia în clasamentul global
Cu o valoare de 51,1 miliarde de dolari, Deutsche Telekom rămâne cel mai valoros brand european din telecom.
CITEȘTE ȘI VIDEO Un duplex de la nivelul superior al unui complex rezidențial nou din Brașov, cu panoramă superbă către Tâmpa și zona istoricăTotodată, compana a urcat un loc în clasamentul global, până pe poziția a treia, ocupat anterior de China Mobile. Valoarea brandului Deutsche Telekom a crescut cu 28%, cel mai mare avans înregistrat de o companie din Top 10 în clasamentul Brand Finance. Grupul german este cel mai mare din Europa în funcție de venituri. Totodată, anul trecut, T-Mobile, controlată de Deutsche Telekom, a fuzionat, în SUA, cu rivalul Sprint, ceea ce a condus la majorarea veniturilor chiar și în pandemie.
CITEȘTE ȘI Ce faci atunci când fiecare client vrea altceva de la magazinul tău online?Jio domină piață din India și este brandul cu cea mai mai creștere a valorii din clasament. Astfel, Jio a înregistrat un salt al valorii de brand de 50%, la 4,8 miliarde dolari.
Etisalat rămâne cel mai valoros brand de telecom din Orientul Mijlociu și Africa de Nord.
În America de Sud, cel mai valoros brand de telecom este Vivo, în pofida unui declin de 31% al valorii, la 1,5 miliarde de dolari.