Deutsche Telekom urcă pe locul 3 în Topul global al celor mai valoroase branduri din telecom, depășind China Mobile. DIGI / RCS&RDS avansează 17 poziții, valoarea brandului crește cu peste 20%. Vodafone și Orange urcă în clasament

Deutsche Telekom urcă pe locul 3 în Topul global al celor mai valoroase branduri din telecom, depășind China Mobile. DIGI / RCS&RDS avansează 17 poziții, valoarea brandului crește cu peste 20%. Vodafone și Orange urcă în clasament
Andra Oprescu
Andra Oprescu
scris 23 feb 2021

Verizon și AT&T rămân cele mai valoroase branduri globale de telecomunicații, în schimb Deutsche Telekom urcă pe poziția a treia, depășind China Mobile, relevă raportul Brand Finance Telecoms din acest an, analizat de Profit.ro.

Verizon ocupă prima poziție în clasament pentru al doilea an consecutiv, în condițiile în care valoarea brandului a urcat cu 8,2%, până la 68,9 miliarde de dolari.

Urmărește-ne și pe Google News
Cum ajută un copil de 4 ani dezvoltarea unui business online CITEȘTE ȘI Cum ajută un copil de 4 ani dezvoltarea unui business online

Pe de altă parte, AT&T, care ocupă locul al doilea, a pierdut peste 13% din valoarea brandului, ajungând la 51,37 miliarde de dolari.

Deutsche Telekom urcă pe locul 3 în Topul global al celor mai valoroase branduri din telecom, depășind China Mobile. DIGI / RCS&RDS avansează 17 poziții, valoarea brandului crește cu peste 20%. Vodafone și Orange urcă în clasament

În fiecare an, compania de consultanță și evaluare Brand Finance evaluează cele mai valoroase branduri globale. Valoarea unui brand este beneficiul economic net pe care l-ar obține un proprietar prin licențierea brandului pe piața liberă.

INTERVIU Ahmad Jbara, despre premium în business CITEȘTE ȘI INTERVIU Ahmad Jbara, despre premium în business

Deutsche Telekom rămâne cel mai valoros brand european de telecom și urcă pe poziția a treia în clasamentul global

Cu o valoare de 51,1 miliarde de dolari, Deutsche Telekom rămâne cel mai valoros brand european din telecom.

VIDEO Un duplex de la nivelul superior al unui complex rezidențial nou din Brașov, cu panoramă superbă către Tâmpa și zona istorică CITEȘTE ȘI VIDEO Un duplex de la nivelul superior al unui complex rezidențial nou din Brașov, cu panoramă superbă către Tâmpa și zona istorică

Totodată, compana a urcat un loc în clasamentul global, până pe poziția a treia, ocupat anterior de China Mobile. Valoarea brandului Deutsche Telekom a crescut cu 28%, cel mai mare avans înregistrat de o companie din Top 10 în clasamentul Brand Finance. Grupul german este cel mai mare din Europa în funcție de venituri. Totodată, anul trecut, T-Mobile, controlată de Deutsche Telekom, a fuzionat, în SUA, cu rivalul Sprint, ceea ce a condus la majorarea veniturilor chiar și în pandemie.

Ce faci atunci când fiecare client vrea altceva de la magazinul tău online? CITEȘTE ȘI Ce faci atunci când fiecare client vrea altceva de la magazinul tău online?
Podiumul european este completat de Vodafone (creștere 0,7%, până la 19,25 miliarde dolari) și Orange (creștere 5,3%, până la 19,09 miliarde dolari).
 
Atât Vodafone, cât și Orange au urcat câte o poziție în clasamentul global, ocupând locurile 8 și 9,
 
Brandul românesc DIGI / RCS&RDS, creștere de peste 20%
Brandul românesc DIGI / RCS&RDS a urcat 17 poziții în clasament, până pe locul 132, cu o creștere de peste 20% a valorii de brand, la 346 milioane de dolari, si cu o forță a brandului în teritoriul triplu-A (AAA).
 
Cele mai valoroase branduri regionale
 
China Mobile, care a coborât pe locul patru în clasamentul global, a pierdut 23% din valoarea brandului, la 37,6 miliarde de dolari. China Mobile rămâne însă cel mai valoros brand telecom din Asia.
Succesul Wörwag Pharma: de la farmacie la companie farmaceutică internațională CITEȘTE ȘI Succesul Wörwag Pharma: de la farmacie la companie farmaceutică internațională

Jio domină piață din India și este brandul cu cea mai mai creștere a valorii din clasament. Astfel, Jio a înregistrat un salt al valorii de brand de 50%, la 4,8 miliarde dolari.

Etisalat rămâne cel mai valoros brand de telecom din Orientul Mijlociu și Africa de Nord.

În America de Sud, cel mai valoros brand de telecom este Vivo, în pofida unui declin de 31% al valorii, la 1,5 miliarde de dolari.

 

viewscnt
Afla mai multe despre
verizon
digi / rcs&rds
at&t
china mobile
deutsche telekom
brand finance
brand finance telecoms
clasament brandutri
branduti telecom
top branduri
top branduri telecom