Compania americană de outsourcing Computer Generated Solutions (CGS), unul dintre liderii pieței locale de business process outsourcing (BPO), și-a crescut în acest an echipa din România cu 500 de noi angajați, în ciuda contextului generat de criza pandemică. Pe primele locuri în topul centrelor cu cele mai multe recrutări se află Brașov și București, urmate de Galați, Sibiu și Târgu Jiu.
“CGS s-a bucurat, de-a lungul timpului, de sprijinul unor clienți stabili, care au susținut business-ul nostru și care ne-au încurajat expansiunea pe piața din România prin noi proiecte ce au generat permanent creșteri ale echipei. Astfel, și în acest an am încheiat o serie de contracte cu noi clienți sau am extins proiectele cu cei deja extistenți, iar acest lucru s-a tradus printr-un volum substantial de angajări”, a declarat Vladimir Sterescu, Country Manager CGS România.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Acesta a subliniat, de asemenea, că, deși piața muncii din România este afectată de criza pandemică, în cadrul CGS România acest lucru nu s-a resimțit, compania reușind să păstreze ritmul de noi angajări din anii anteriori.
În ceea ce privește pozițiile pe care au fost aduși noi angajați, 90% dintre acestea sunt de nivel entry-level, și au fost pentru posturi de call-center, telecomunicații, suport tehnic sau de consultanți financiari.
În ceea ce privește planurile de viitor, reprezentantul companiei estimează că și în 2021 CGS România se așteaptă a la o creștere a numărului de angajați cel puțin similară cu nivelul din acest an.
Compania americană CGS (Computer Generated Solutions) este unul dintre cei mai importanți furnizori de soluții de business process outsourcing din lume, prezentă încă din anul 2006, pe piața din România. Compania furnizează, pe plan local, servicii în 18 limbi străine, având 7 centre de suport în București, Brașov, Sibiu, Târgu-Jiu, Miercurea-Ciuc, Constanța și Galați.
Cei circa 4.000 de angajați ai CGS România interacționează zilnic cu clienți din România, Germania, Marea Britanie, Spania și alte țări europene, precum și din Statele Unite ale Americii sau Canada. Principalele servicii oferite de către CGS România sunt customer care, suport tehnic, help desk, telesales și alte servicii externalizate pentru companii care activează în domeniul telecomunicațiilor, IT, bănci, asigurări și retail.
CGS (Computer Generated Solutions) este listată în primele 15 cele mai bune companii din acest domeniu din lume.