Asociația Marilor Rețele Comerciale din România (AMRCR) l-a numit în funcția de director executiv pe George Bădescu, la trei luni de la demisia Deliei Nica, survenită unei altercații cu un membru al unui ONG la o întâlnire pe tema reciclării ambalajelor.
“Marile magazine au adus comerțul modern în România. Hypermarketurike reprezintă un vector de progres pentru multe comunități, prin contribuțiile la bugetele acestora, prin faptul că tot mai mulți producători locali le devin parteneri comerciali, dar și prin locurile de muncă pe care se bazează multe dintre familiile care au ales să rămână în țară”, a declarat noul director executiv al AMRCR.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Bădescu (50 ani) a absolvit Facultatea de Drept din București în anul 1992, Școala Națională de Studii Politice și Administrative - Relații Internaționale în 1994 și Colegiul Europei de la Bruges în 1995, unde a obținut diploma de Master în Drept Comunitar.
Ulterior a fost redactor Știri externe la Televiziunea Română - corespondent la Moscova și la Roma. Între 1996 și 2000 a ocupat poziția de Corporate Affairs Executive la Philip Morris România, iar din 2000 pânâ în 2009 a fost consilier juridic al Ambasadei SUA la București.
Din 2010 este senior consultant la Links Associates, agenție de PR și Public Affairs, responsabil de contul Asociației Marilor Rețele Comerciale din România.
Asociația Marilor Rețele Comerciale din România (AMRCR) este o asociație profesională din care fac parte cei mai mari jucători care operează pe piața de retail din România. Aceasta a fost constituită în anul 2003 și are în acest moment următorii membri: Auchan, Billa, Brico-Depot, Carrefour, Cora, Decathlon, Dedeman, Hornbach, Kaufland, Lidl, Mega Image, Metro Cash & Carry, Mobexpert, Penny Market, Profi și Selgros.