Aqurate, platformă SaaS care crește conversiile din eCommerce prin personalizare bazată pe Inteligență Artificială (AI), a ajuns, după primele șase luni ale anului, la pragul de 100 de clienți în rândul magazinelor online din piața românească.
În plus, Aqurate mizează pe atragerea unei noi runde de finanțare tip seed, pentru a accelera dezvoltarea proiectului și expansiunea regională. Aqurate a atras deja, până în prezent, finanțări în valoare de 500.000 de euro.
„Am evoluat constant, atât ca inovație și funcționalități ale soluției noastre AI, cât și ca număr de clienți și rezultate financiare. Prima jumătate a anului ne confirmă traiectoria conformă planurilor și estimărilor noastre, iar rezultatele înregistrate confirmă potențialul de creștere”, declară Vlad Marincaș, CEO și cofondator Aqurate.
Reprezentanții Aqurate mizează pe o creștere constantă a veniturilor recurente lunare, în acest an în care proiectul va fi extins și la nivel internațional.
Aqurate a fost fondată în 2019 de Vlad Marincaș, Tudor Goicea, Lisardo Erman si Raul Mazilu.