Amazon - al doilea trimestru consecutiv de pierdere. Veniturile au crescut

Amazon - al doilea trimestru consecutiv de pierdere. Veniturile au crescut
scris 29 iul 2022

Amazon.com a raportat o încetinire a vânzărilor și o pierdere pe trimestrul 2.

Este al doilea trimestru consecutiv de pierdere pentru companie, conform WSJ. Veniturile au crescut cu 7,2%, în ritm anual, până la 121,2 miliarde dolari.

Urmărește-ne și pe Google News
Game of Thrones va fi disponibil în 4K pe HBO Go CITEȘTE ȘI Game of Thrones va fi disponibil în 4K pe HBO Go

Pierderea a fost de 2 miliarde dolari, însă este influențată de scăderea cu 3,9 miliarde dolari a valorii acțiunilor deținute la producătorul de automobile electrice Rivian.

Amazon crește prețurile pentru serviciul său pe bază de abonament Prime în Marea Britanie și în toată Europa, în timp ce gigantul comerțului electronic se confruntă cu efectele inflației în creștere, transmite CNBC.

În Marea Britanie, Amazon urmează să majoreze prețul anual al unui abonament Prime la 95 de lire sterline, de la 79 de lire sterline, reprezentând o creștere de 20%. Modificările vor intra în vigoare pe 15 septembrie, scrie News.ro.

Meta își închide una din rețelele sociale CITEȘTE ȘI Meta își închide una din rețelele sociale

Compania impune creșteri și mai mari de preț pe piețele europene.

În Franța, prețul unui abonament anual Prime crește la 69,90 de euro de la 49 de euro, o majorare de 43%.

Membrii Prime din Germania se pot aștepta la o creștere cu 30% a prețurilor lor anuale pentru Prime, la 89,90 de euro, de la 69 de euro.

Mișcarea urmează creșterilor similare ale prețurilor pe care Amazon le- a anunțat în SUA.

În februarie, Amazon a spus că va crește prețul abonamentului său anual Prime pentru americani la 139 de dolari, de la 119 de dolari, prima creștere de acest fel a programului său de loialitate cu reduceri din SUA efectuată din 2018.

Amazon a dat vina pe creșterea prețurilor, pe ”inflația și costurile operaționale mai mari”, împreună cu creșterea cheltuielilor legate de livrarea mai rapidă și producția de conținut pentru serviciul său de streaming Prime Video, a relatat Reuters.

Compania este programată să raporteze câștigurile din trimestrul al doilea joi.

CEO-ul Amazon, Andy Jassy, ​​s-a confruntat cu două provocări: costurile ridicate și încetinirea vânzărilor de comerț electronic.

Trimestrul trecut, Amazon a recunoscut că boom-ul pandemiei a încetinit, lăsând compania cu prea mulți muncitori și prea multă capacitate de depozitare.

Compania s-a mutat pentru a renunța la o parte din spațiul de depozitare și a întrerupt recent construcția clădirilor de birouri din Nashville și suburbia Bellevue din Seattle, potrivit The Wall Street Journal.

Amazon a declarat anterior că a lucrat pentru a evita transferarea costurilor provocate de inflație, pandemia de Covid-19 și alte provocări macroeconomice asupra consumatorilor.

Confruntându-se cu costurile în creștere, compania a adăugat în aprilie o suprataxă de 5% pentru combustibil și inflație la taxele pe care le percepe vânzătorilor care folosesc serviciile sale.

Amazon nu este singura companie care își mărește prețurile.

Disney a majorat la începutul acestei luni prețul serviciului său de streaming sportiv ESPN+. Și, la începutul acestui an, Netflix a crescut prețurile pe mai multe piețe.

viewscnt
Afla mai multe despre
amazon
prime
abonament