Farmec, cel mai mare producător român de produse cosmetice, a înregistrat în primul semestru o cifră de afaceri de 116 milioane lei, în creștere cu 10% față de aceeași perioadă din 2017.
La creștere au contribuit vânzările din rețeaua magazinelor de brand, care au urcat cu 67%, ca și vânzările din magazinul online, care au înregistrat un avans de 16%, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut
De la începutul anului, Farmec a inaugurat trei magazine Gerovital, la Oradea, Cluj-Napoca și Constanța, ajungând la o rețea de 24 de magazine de brand Farmec și Gerovital pe plan național.
CITEȘTE ȘI Electroargeș, frână puternică a profituluiÎn aprilie, compania anunța că vrea să deschidă 10 noi magazine în acest an. Compania a stabilit un program investițional de peste 11 milioane lei (2,4 milioane euro) pentru 2018, o sumă alocată proceselor de retehnologizare și modernizare a producției, dar și dezvoltării rețelei magazinelor de brand, atât la nivel național, cât și internațional.
În august 2018, rețeaua de magazine de brand deținute de Farmec cuprindea 8 magazine Farmec, amplasate în Cluj-Napoca (3 magazine), Arad, Brașov, Sibiu, Târgu-Mureș și Timișoara și 16 magazine Gerovital care se găsesc în București (3 magazine), Cluj-Napoca (2 magazine), Constanța (2 magazine), Timișoara, Craiova, Ploiești, Suceava, Iași, Piatra Neamț, Galați, Râmnicu Vâlcea și Oradea.
La nivel global, produsele Farmec sunt comercializate în peste 30 de state, iar în Europa compania este prezentă cu 7 magazine, deschise de parteneri (3 centre în Spania, 2 în Italia și câte un spațiu în Grecia și Ungaria).
Printre principalii competitori ai companiei se numără Cosmetic Plant și Elmiplant.