Producătorul german de echipamente sportive Adidas a ajuns la un acord de vânzare a Reebok către Authentic Brands Group, prețul tranzacției fiind de circa 2,1 miliarde de euro.
Tranzacția ar urma să fie finalizată în primul trimestru al anului viitor.
CITEȘTE ȘI Restaurantele își schimbă meniurile și prețurile, dar nu au mari speranțe pentru următoarele luni. Problema pierderii unor angajați-cheie se acutizează
Adidas a preluat Reebok în 2006, cu 3,8 miliarde de dolari, însă performanțele slabe ale acestei mărci au determinat investitorii să ceară în repetate rânduri grupului german să vândă marca Reebok.
Adidas și-a anunțat intenția de a renunța la marca Reebok la finele anului trecut, când a prezentat o nouă strategie pe 5 ani. Conform acestet strategii, compania se va concentra pe creșterea vânzărilor brandului său de bază, Adidas.
Authentic Brands Group deține în portofoliu circa 30 mărci ca Forever 21, Aeropostale și Juicy Couture. Compania obișnuiește să cumpere branduri aflate în dificultate, cum a fost și cazul Forever 21, achiziționat în 2020.