Acord de 1 miliard de dolari pe piața de outsourcing: TELUS International, cu peste 1.500 de angajați în România, preia Competence Call Center, cu două birouri pe piața locală, în cea mai mare tranzacție din istoria companiei

Acord de 1 miliard de dolari pe piața de outsourcing: TELUS International, cu peste 1.500 de angajați în România, preia Competence Call Center, cu două birouri pe piața locală, în cea mai mare tranzacție din istoria companiei
Florentina Dragu
Florentina Dragu
scris 6 dec 2019

TELUS International, printre cei mai mari furnizori de servicii BPO la nivel global, cu peste 1.500 de angajați în România, a convenit achiziția furnizorului de servicii de tip call center Competence Call Center (CCC), prezent cu două birouri pe piața locală, în schimbul a 915 milioane de euro (aproximativ 1 miliard de dolari), cea mai mare tranzacție din istoria companiei.

Înainte de a fi prezentată aici, informația a fost anunțată cu mult înainte pe Profit Insider

După finalizarea operațiunii, anticipată pentru primul trimestru al anului viitor, TELUS International își va extinde poziția în România și va intra pe 10 noi piețe europene, printre care Austria, Franța și Germania.

Urmărește-ne și pe Google News

TELUS International estimează că achiziția CCC va genera venituri și profit imediate, iar valoarea de piață a companiei post-tranzacție va urca la 3,8 miliarde de dolari.

EXCLUSIV Cea mai mare tranzacție cu teren a anului: Canadianul Michael Topolinski a vândut jumătate din fosta platformă Textile Dacia suedezilor de la Skanska CITEȘTE ȘI EXCLUSIV Cea mai mare tranzacție cu teren a anului: Canadianul Michael Topolinski a vândut jumătate din fosta platformă Textile Dacia suedezilor de la Skanska

CCC, fondată în Austria în 1998, are sediul la Berlin și peste 8.500 de angajați în 11 țări: Austria, Bosnia și Herțegovina, Elveția, Franța, Germania, Letonia, Polonia, România, Slovacia, Spania și Turcia. Compania estimează venituri de aproximativ 308 milioane de euro în anul fiscal 2019.

În România, CCC deține birouri la București și Brașov, având peste 800 de angajați.

TELUS International este parte a grupului canadian de telecomunicații TELUS. Compania a intrat pe piața românească în 2012, când a preluat compania CallPoint, care avea în București un centru de suport clienți înființat în 2007. La momentul achiziției, CallPoint avea 900 de angajați în Bulgaria și România.

În prezent, TELUS International operează o rețea de trei centre în România, două în București și unul în Craiova, având peste 1.500 de angajați. Compania a anunțat, în primăvară, că vrea să își extindă echipa din România cu încă 600 de angajați.

La nivel global, TELUS International are circa 40.000 de angajați și oferă servicii de outsourcing multilingve și soluții IT digitale din centrele din America Centrală și de Nord, Europa și Asia.

viewscnt
Afla mai multe despre
telus international
competence call center
ccc
achizitie
call center
servicii bpo
servicii outsourcing