Bolt lansează un program de francizare, ca strategie de se extinde în afara piețelor sale de bază

Bolt lansează un program de francizare, ca strategie de se extinde în afara piețelor sale de bază
scris 25 ian 2021

Compana estoniană de ridesharing Bolt, cunoscută anterior ca Taxify, rivala Uber, lansează un program de francizare, Bolt Franchise, ca strategie de a-și accelera creșterea, prin extinderea în afara piețelor sale de bază, din Europa și Africa, în regiuni precum America Latină și Asia.

Hotelurile de pe litoral și-au anunțat primele prețuri la all inclusive. Ce reguli vor fi aplicate CITEȘTE ȘI Hotelurile de pe litoral și-au anunțat primele prețuri la all inclusive. Ce reguli vor fi aplicate
Urmărește-ne și pe Google News

„În 2020 aproape am dublat numărul clienților, crescând la 50 de milioane de utilizatori în 40 de țări și 200 de orașe. Astăzi lansăm Bolt Franchise și, astfel, le permitem antreprenorilor locali să construiască afaceri proprii pe baza tehnologiei și expertizei avansate a Bolt. Suntem încântați să aducem servicii de ride-hailing, micromobilitate și livrare către milioane de clienți din regiuni precum Asia Pacific, America Latină și nu numai”, a spus Nikita Utkins, manager de extindere Bolt Franchise.
  
Bolt va face echipă cu francizații pentru derularea serviciilor de mobilitate pe piețele lor, pe baza unei cote din venit. Antreprenorii care se alătură Bolt Franchise vor răspunde de operațiunile locale, cum ar fi marketingul, asistența pentru clienți, contractarea șoferilor și a livratorilor. Companiile pot alege să se asocieze cu Bolt pentru a lansa unul sau mai multe servicii, inclusiv ride-hailing, micromobilitate cu trotinete și biciclete electrice sau livrare de alimente.

viewscnt
Afla mai multe despre
bolt franchise
bolt