Google își dezvoltă tehnicile în zona reclamelor de tip display către trei direcții, spre automatizare, bannere dinamice și căutarea unor modalități noi de targetare a utilizatorului prin luarea în calcul a comportamentului acestuia în offline, a indicat, la WeLoveDigital Forum, Sorin Sfetcu, Managing Director iProspect.
Forumul We Love Digital, derulat pe parcursul a 2 zile, este organizat cu sprijinul UPC, Audi, PrivacyOne in alliance with Biris Goran, Fan Courier, Porsche Finance Group România, SAP, Telekom, cărora le mulțumim pentru participare.
Automatizarea campaniilor, deși oferă mai puține posibilități de control, asigură mai puțin efort. Spre exemplu, un developer își poate promova aplicația doar introducând ID-ul aferent, Google preluând automat datele necesare creării campaniei și elementele media.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
A doua direcție este dată de bannerele dinamice, concentrate în principal pe remarketing. Acest tip de bannere pot verifica în timp real informațiile și se pot adapta automat. De exemplu, când un produs nu mai există pe stocul unui magazin, promovarea acestuia este oprită automat.
A treia direcție este căutarea unor modalități noi de targetare a utilizatorului și ia în calcul comportamentul acestuia în offline. În acest sens, sunt folosite datele de localizare a telefoanelor mobile, iar targetarea poate fi continuată inclusiv pe platforme din afara Google.
Prezentarea a fost susținută într-un workshop în cadrul WeLoveDigital Forum pe tema Performance și a noilor instrumente Google pentru reclamele de tip display.
În același cadru, Arina Ureche, Director General BRAT, și Mihai Badea, Directorul SATI, au prezentat noile facilități ale platformei Cxsense DMP, arătând că, prin intermediul acesteia, advertiserii administrează datele despre utilizatori la comun.
Advertiserii au la dispoziție 125 de categorii de date demografice prin care sunt profilați utilizatorii, platforma gestionând 65 de milioane de cookie-uri pe lună, 7,2 cookie-uri în medie per utilizator pe lună.
O nouă facilitate este așa-numita MIPO, un inventar al mesajelor publicitare din online, unde abonații pot afla ce campanii mai sunt lansate în industrie.