Irina Hriba, de la account manager la antreprenor: Probabil "funcția" de mamă m-a inspirat cel mai mult când am lansat eloega, prima carte pentru copii cu sistem de înregistrare și redare vocală

Irina Hriba, de la account manager la antreprenor: Probabil "funcția" de mamă m-a inspirat cel mai mult când am lansat eloega, prima carte pentru copii cu sistem de înregistrare și redare vocală
scris 25 iul 2023

Tânăra antreprenoare Irina Hriba, mamă a trei copii, a conceput și pus pe piață un articol nou pe piața produselor interactive pentru copii - cărți cu funcție de înregistrare și redare vocală. Pentru că stocul primei cărți a fost epuizat în câteva luni de la lansare, Irina a contractat o finanțare BT Mic, pe care o va folosi pentru o a doua ediție.

Proiectul este denumit eloega, de la protagoniștii primei cărți (Elefantul Elo și Egreta Ega), lansată la sfârșitul anului 2021.

Cartea are opt butoane care permit înregistrarea vocii, iar apoi redarea acesteia. În acest fel, bunicii sau părinții își pot înregistra vocea citind cartea sau, după caz, pot transmite mesaje personale, cu o durată totală de până la 8 minute. Mesajele rămân stocate în carte chiar și după descărcarea bateriilor, astfel că vor fi amintiri personale prețioase din vremea copilăriei.

Urmărește-ne și pe Google News

“Ideea unei cărți pentru copii cu funcție de înregistrare și redare vocală mi-a venit cu câțiva ani în urmă, însă fiind vorba despre un produs care nu exista pe piață, am avut nevoie de timp pentru a găsi o modalitate de a pune ideea în practică. Fiind mama a 3 copii, mi-au trecut prin mână tot felul de jucării interactive și probabil că "funcția" de mamă este cea care m-a inspirat cel mai mult în a concepe un astfel de produs. În anul 2021, după numeroase cercetări, ideea unei astfel de cărți a început să se contureze tot mai bine, așadar mi-am dat demisia și m-am concentrat asupra acestui proiect”, spune Irina Hriba, fost account manager într-o companie multinațională din domeniul IT.

Perioada de început a fost cea mai dificilă, cu provocări legate de găsirea unui partener care să integreze într-o carte sistemul audio de înregistrare și redare vocală.
Cartea s-a dovedit însă un succes: vânzările au început în decembrie 2021, iar în toamna anului 2022 stocul primelor 1000 de unități a fost epuizat.

La începutul anului 2023 Irina a lansat cea de-a doua carte, Emoții, cu ilustrații concepute de copii.

Cărțile sunt vândute deocamdată doar în România, dar antreprenoarea are în plan, ca proiect de viitor, extinderea pe o nouă piață europeană, după o perioadă de analiză atentă și conceperea unui plan financiar și de marketing solid.

“Ca proaspăt antreprenor recunosc că nu am știut, nu am avut experiența necesară pentru a pune pe hârtie un plan de business bine conturat. Acesta este probabil unul dintre motivele pentru care am ajuns la BT unde, împreună cu consultantul, am discutat soluțiile pe care BT mi le poate oferi. Experiența a fost una pozitivă”, afirmă Irina.

Pentru ea, antreprenoriatul s-a dovedit a fi mult mai complex decât se aștepta, i-a oferit libertate și, pe de altă parte, i-a arătat ce minusuri și lipsuri are în anumite domenii, astfel că va aloca mai mult timp studiului și dezvoltării personale.

Acest articol este parte din proiectul de susținere a afacerilor mici, powered by BT Mic. Pe lângă partea de finanțare, BT Mic este alături de antreprenorii săi prin programe de educație antreprenorială și de accelerare, precum și prin campanii de promovare a acestora

viewscnt
Afla mai multe despre
hriba
carti