Furnizorul de legume și fructe VerziBox va deschide în luna februarie un magazin în Ploiești, al doilea al rețelei, și încă unul până la sfârșitul primăverii. Business-ul a pornit în mai 2020, în plină pandemie, ca serviciu de livrare fructe și legume proaspete la domiciliu, pentru a face legătura între producătorii locali și consumatorii nevoiți să respecte restricțiile de circulație.
"Clienții încă sunt obișnuiți să cumpere mai întâi cu ochii, iar în magazinele noastre oamenii își pot alege singuri produsele. (...) Dezvoltăm activ și partea de vânzări on-line, pe site-ul www.verzibox.ro", spune Mădălin Dinu, antreprenorul care deține VerziBox.
Ideea de business a pornit din discuțiile purtate la un club de networking, Bizz.Club Ploiești.
Serviciul a fost lansat de Mădălin Dinu - cu o experiență de 20 de ani în vânzări, în domenii diferite, de la carburanți la asigurări, credite și energie electrică și gaze naturale către clienti B2B și B2C - și alți 4 parteneri.
La început, livrările, efectuate în două zile pe săptămână, erau destinate exclusiv consumatorilor casnici.
"Acum livrăm de luni până sâmbătă în Ploiești și împrejurimi. Miercurea și sâmbăta ducem comenzile în județ, dar, în același timp, am dezvoltat și parteneriate cu restaurante, creșe, grădinițe și after school, pe care le aprovizionăm cu fructe și legume proaspete. În perioada mai - noiembrie, cea mai mare parte a produselor pe care le comercilizăm sunt cultivate local, în zona Prahova", adaugă Mădălin.
În urmă cu un an, partenerii săi s-au retras din business. Cu fonduri atrase de la BT Mic, Mădălin Dinu a cumpărat deținerile partenerilor și a amenajat un depozit de 100 mp, pentru a crește portofoliul de clienți B2B.
Mădălin spune că antreprenoriatul se bazează pe capacitatea de a face parteneriate și de a te dezvolta în permanență, precum și pe puterea de a trece peste toate provocările apărute la fiecare pas.
Acest articol este parte din proiectul de susținere a afacerilor mici, powered by BT Mic. Pe lângă partea de finanțare, BT Mic este alături de antreprenorii săi prin programe de educație antreprenorială și de accelerare, precum și prin campanii de promovare a acestora.