Retailerul suedez de haine și accesorii H&M se pregătește să intre pe nișa imprimeurilor licențiate, lansând, în acest scop, o platformă online pentru artiștii și sportivii care vor să vândă produse de marcă fanilor.
Compania, care a colaborat în trecut cu muzicieni ca Madonna și The Weeknd, se oferă să administreze magazine pentru “creatori” – categorie în care include artiștii și atleții, printre alții – prin intermediul platformei Creator Studio.
De asemenea, H&M va furniza servicii de imprimare la cerere, punând la dispoziția creatorilor “un lanț de aprovizionare durabil și o rețea globală”, scrie Bloomberg.
CITEȘTE ȘI GRAFIC Petrolul sare de 80 de dolari, cel mai ridicat nivel al ultimilor 3 ani. Estimările OMV Petrom - depășitePiața globală pentru produse și servicii licențiate a atins 293 de miliarde de dolari în 2019, potrivit asociației Licensing International.
“Având în vedere că fiecare articol vestimentar este produs doar dacă este cumpărat de un client, orice creator are posibilitatea să își adapteze mesajul (…). Cu platforma și serviciul nostru, creăm o oportunitate de venit fără riscuri pentru trupe și artiști, unde comanda minimă este un articol și poate fi îndeplinită în câteva zile”, spune Dinesh Nayar, director general Creator Studio.
Creator Studio a anunțat deja un prim parteneriat, cu suedezii de la “Doors” - o platformă de tip "one-stop-shop", care le permite artiștilor să organizeze și să desfășoare concerte online, precum și să comunice cu fanii și să gestioneze vânzările de bilete și drepturile de autor.