Gigantul chinez de e-commerce JD.com își lansează propriu model de inteligență artificială. Cea de-a doua mare platformă de comerț electronic din China a dezvăluit un model lingvistic pentru uz corporate, alăturându-se astfel altor companii chineze, incluisv Alibaba, în cursa pentru dezvoltarea unor aplicații emergente de inteligență artificială, precum ChatGPT de la OpenAI.
Urmărește-ne și pe Google News
JD.com va folosi mai întâi serviciul, numit ChatRhino, pentru uz propriu în domenii precum comerțul electronic, logistică și marketing. Compania va extinde oferta către clienții întreprinderilor începând cu prima jumătate a anului 2024, potrivit lui Cao Peng, președintele comitetului de tehnologie al JD.com și președinte al JD Cloud.
CITEȘTE ȘI Microsoft și Activision Blizzard iau în considerare vânzarea unei părți din activitatea de cloud gaming din Marea Britanie pentru a obține aprobarea tranzacției
JD.com este cel mai recent mare gigant chinez din domeniul tehnologiei care încearcă să își îmbunătățească ofertele cu ajutorul inteligenței artificiale.
Compania a declarat că ChatRhino viează o serie de sectoare, inclusiv comerțul cu amănuntul, finanțele, educația și guvernul.
"Modelele mari nu ar trebui să se limiteze doar la jucării pentru chat, scrierea de poezii sau pictură", a remarcat Cao Peng, citat de Bloomberg.