Decathlon ar putea vinde o participație minoritară în afacerea sa din China

Bloomberg   
Decathlon ar putea vinde o participație minoritară în afacerea sa din China

Decathlon explorează vânzarea unei participații minoritare în afacerea sa din China, au declarat pentru Bloomberg surse care au dorit să-și păstreze anonimatul, retailerul francez de articole sportive fiind în căutarea unui partener strategic pentru a impulsiona creșterea în cea de-a doua economie mondială.

Firma lucrează cu un consilier în vederea potențialei vânzări a participației, care ar putea evalua subsidiara chineză la cel puțin un miliard de dolari. Discuțiile sunt în stadiu preliminar și Decathlon ar putea decide să nu finalizeze tranzacția, susțin sursele.

Urmărește-ne și pe Google News
Digi va prelua activele pe care Orange/MasMovil intenționează să le vândă în Spania CITEȘTE ȘI Digi va prelua activele pe care Orange/MasMovil intenționează să le vândă în Spania

Un reprezentant al Decathlon a refuzat să comenteze informația.

Planurile Decathlon pentru subsidiara sa din China vin după ce alte branduri străine își reanalizează operațiunile din statul asiatic, unde creșterea economiei a încetinit semnificativ în ultimii ani, scrie Agerpres.

Procter & Gamble analizează opțiunile pentru operațiunile din China ale brandului său de îngrijire a părului VS Sassoon, iar Tyson Foods, unul dintre principalii producători americani de carne de vită, porc și pui, ia în considerare potențiala vânzare a afacerii sale din China. De asemenea, compania niponă Lawson Inc explorează opțiuni strategice privind subsidiara din China, au declarat recent pentru Bloomberg surse care au dorit să-și păstreze anonimatul.

Decathlon face parte dintr-o "constelație" mai mare de branduri de retail controlată de miliardarii francezi Mulliez. Association Familiale Mulliez deține o parte dintre cele mai mari branduri din Franța, cum ar fi lanțurile de magazine Auchan și Leroy Merlin. Retailerul de articole a fost înființat de verișorul lui Mulliez, Michel Leclercq, în 1976, într-o parcare din nordul Franței, și a raportat anul trecut vânzări pe plan global de 15,4 miliarde de euro (16,3 miliarde de dolari), cu 1.751 magazine.

PROFIT NEWS TV Educație cu Profit – Ovidiu George Dumitrescu, director adjunct Investimental: La început e bine să începi cu instrumentele mai simple, mai diversificate. Nu credem în tunuri CITEȘTE ȘI PROFIT NEWS TV Educație cu Profit – Ovidiu George Dumitrescu, director adjunct Investimental: La început e bine să începi cu instrumentele mai simple, mai diversificate. Nu credem în tunuri

În 1993, Decathlon a deschis un birou în Guangzhou, provincia Guangdong. Un deceniu mai târziu, compania a relocat în Shanghai sediul său din Asia, aflat în Hong Kong, deschizând primul său magazin de retail în China. De atunci, Decathlon s-a extins rapid pe piața chineză și are peste 300 de magazine în 100 de orașe mari.

China este a doua mare piață a Decathlon, în funcție de numărul de magazine, conform unui interviu din 2022 acordat de Marc Zielinski, șeful subsidiarei Decathlon din China. 

viewscnt
Afla mai multe despre
decathlon
china