Startup-ul Flowpoint, fondat de doi români stabiliți în Londra, a dezvoltat un produs care ajută companiile cu activitate în mediul online să-și îmbunătățească vânzările, retenția sau satisfacția utilizatorilor lor. Soluția Flowpoint a fost lansată oficial pe piață la finalul anului 2020.
„În urmă cu 6 ani am pornit o agenție de software development unde am construit diverse proiecte și lucrând cu diverși clienți am descoperit că există o problemă destul de mare în jurul înțelegerii activității utilizatorilor pe website-uri.
Clienții noștri vedeau foarte multe date pe zona de analytics, pe website-uri, vedeau traficul utilizatorilor, dar nu prea înțelegeau exact cum să acționeze, ce să facă cu datele respective, care sunt cele mai mari probleme care impactează vânzările de fapt, ce trebuie să repare concret ca să aibă un return foarte bun.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Și, pornind de la problemele astea, noi am construit un produs care este o aplicație de tip SaaS, care stă în cloud, online, pe care orice companie o poate folosi”, spune, la emisiunea Antreprenor de România de la PROFIT NEWS TV, Vlad Niculescu, co-fondator Flowpoint.
Practic, Flowpoint este un startup de tehnologie care activează în sfera de analiză a activității utilizatorilor pe website-uri prin intermediul AI.
„Ne adresăm tuturor companiilor care generează venituri prin intermediul website-urilor sau a unei aplicații web și își doresc să-și îmbunătățească vânzările, retenția sau satisfacția utilizatorilor lor”, mai spune acesta.
Startup-ul are deja clienți din domeniul IT, publicitate, dar și din domeniul recrutărilor.
„La noi a funcționat încrederea pe care am oferit-o oamenilor cu care am lucrat. Am oferit și un produs foarte bun, dar pe partea umană am încercat să oferim cât se poate de multă încredere și suport.
Am participat și la evenimente unde am prezentat proiectul nostru, ne ajută foarte mult și dezvoltarea de parteneriate pe care o facem în prezent cu agențiile de marketing din Europa.
Practic, oferim soluția noastră acestor agenții și ei o revând clienților lor. Chestia asta e o strategie destul de bună, funcționează pentru noi, dă rezultate și o să continuăm să operăm în ritmul ăsta”, precizează Vlad Niculescu.
CITEȘTE ȘI PROFIT NEWS TV Antreprenor de România – Anca Munteanu, fondator Portal Village Sibiel: Plănuim să mărim complexul, dar nu foarte mult. Vrem să-l și francizăm atât în România, cât și în afarăDespre ecosistemul antreprenorial din Marea Britanie, Vlad Niculescu afirmă că este „foarte dinamic, rapid și competitiv” și că a fost „locul potrivit pentru lansarea unui astfel de proiect”.
„Te simți ca într-o alergare la maraton. În care fiecare zi ești pus într-o situație în care dacă nu te autodepășești este posibil să nu supraviețuiești ca business. Și, de obicei, cerințele sunt foarte spontane din partea clienților.
Am ales UK și pentru cât de deschis este ecosistemul la investiții early stage și pentru apetitul lor la risc care mi se pare foarte important. Noi fiind o idee destul de ambițioasă aveam nevoie și de susținere financiară, și de un ecosistem, dar și să fie clienți care să-și dorească să adopte o tehnologie nouă. Londra a fost locul potrivit și încă este și cred că va fi în continuare pentru noi”, precizează antreprenorul.