Pornit în 2011, brandul de gene false Forever Lash este prezent astăzi în rețeaua de magazine dm drogerie markt, în saloanele de înfrumusețare și în magazinul online propriu. Brandul urmează să se extindă și peste hotare.
„Când am pornit ne-am orientat să aducem produse de calitate și, pentru că brandurile puternice au și costuri pe măsură, am zis că este mai bine să formăm un brand romanesc. Calitatea și prețul accesibil sunt în general la fel de important pentru consumator indiferent de perioadă. Și asta ne-a adus și succesul.
Noi colaborăm cu furnizori din Indonezia pe partea de gene false pentru că sunt producători de o calitate foarte bună. Ne adresam în principal consumatorului final, dar și profesioniștilor, care sunt o categorie importantă pentru noi, pentru că ei creează volume pe vânzări”, spune, la emisiunea Antreprenor de România de la PROFIT NEWS TV, Anca Morariu, fondator Forever Lash.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Planuri de creștere ale companiei vizează extinderea internațională, dar și implementarea unei rețele de automate de gene false.
„Vrem să ne extindem la nivel internațional. Acum suntem implementăm posibilitatea de a se comanda de pe magazinul nostru online din afara țării. În același timp vrem să facem și o școală de make-up care să pregătească noi specialiști care se vor conecta foarte bine cu produsele noastre. De asemenea, am adus în portofoliu și gama de produse Forever Nails care la fel va aduce un plus de valoare firmei. Suntem și în implementarea unor rețele de automate de gene false”, mai spune aceasta.
Anca Morariu adaugă că provocările din ultimii ani au afectat comportamentul consumatorilor, aceștia fiind mult mai atenți la cheltuieli.
„Lumea este mult mai atentă cum își cheltuie resursele și cum le alocă. Noi am resimțit acest lucru, drept pentru care anul acesta am venit și cu un alt nou brand care este mai accesibil și am reușit, însă efortul a fost mult mai mare. Noi suntem pe creștere față de anul trecut, cu peste 20% ca și cifră de afaceri, dar efortul este aproape dublu”, precizează aceasta.
„Este foarte important să fii cât mai aproape de consumator, să-i înțelegi nevoile, să-i oferi sprijin atât prin produse, cât și prin servicii. Piața de beauty e în continuă schimbare, ne luptăm inclusiv cu branduri mari, de aceea noi ca și brand românesc încercăm să fim cât mai competitivi din toate punctele de vedere”, completează ea.