Salariilor de încadrare ale angajaților cu contract individual de muncă ai Oil Terminal Constanța, operatorul terminalului petrolier de stat de la Marea Neagră, vor fi majorate cu 300 de lei de la 1 iulie, arată un comunicat transmis de companie Bursei de Valori București (BVB).
"Societatea Oil Terminal informează acționarii și investitorii cu privire la faptul că începând cu data de 1 iulie 2019 intră în vigoare actul adițional nr. 4/2019 încheiat între conducerea societății și sindicatul Oil Terminal, care prevede o majorare cu suma de 300 lei a salariilor de încadrare ale angajaților societății cu contract individual de muncă în vigoare la data aplicării efective a majorării”, arată comunicatul.
Oil Terminal Constanța a raportat în primul trimestru un profit net de 536.000 lei, de la numai 17.000 lei în perioada similară a anului trecut, la afaceri de 36,565 milioane lei (7,68 milioane euro), scrie News.ro
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Cifra de afaceri netă a companiei s-a ridicat la 36,56 milioane lei, cu 8,2% mai mari față de cea înregistrată în primele trei luni ale anului trecut, de 33,78 milioane lei.
Oil Terminal Constanța a derulat în perioada ianuarie-martie o cantitate de 1,25 milioane tone țiței, benzină, motorină, păcură și produse chimice, comparativ cu o cantitate de 1,44 milioane tone derulată în perioada similară din 2018.
Pentru anul 2019 cheltuielile pentru investiții sunt în sumă de 30,51 milioane lei, iar la 31 martie s-au înregistrat cheltuieli de investiții în valoare de 2,59 milioane lei.
Principalul acționar este statul român prin Ministerul Energiei, deținând 59,62% din capitalul social.
Oil Terminal Constanța are o capacitate de depozitare de circa 1,5 milioane metri cubi și este cel mai mare operator pe mare din portul Constanta, specializat în manipularea țițeiului, produselor petroliere, petrochimice lichide și alte produse finite sau materii prime lichide pentru import, export și tranzit.
Principalii competitori pe piață internă ai Oil Terminal sunt: terminalul din Portul Midia, exploatat de Rompetrol Rafinare, terminalul Unicom-Oil Terminal din Galați, Frial SA Constanța și Minmetal SA Constanța. Principalii competitori pe piața externă sunt: terminalul portului Omisalje din Croația, care a preluat în totalitate tranzitul de țiței către Serbia, și terminalul Reni.
Societatea Oil Terminal este listată la Bursa de Valori București și are o valoare de piață de 91,44 milioane lei.