Numeroși antreprenori ar înființa din nou o companie chiar dacă acum întâmpină dificultăți

Numeroși antreprenori ar înființa din nou o companie chiar dacă acum întâmpină dificultăți
scris 4 oct 2019

Numeroși antreprenori ar înființa din nou o companie chiar dacă întâmpină dificultăți generate, de exemplu, de instabilitatea în ceea ce privește veniturile, eforturile depuse pentru a găsi noi oportunități de business și taxele mari.

Concluzia rezultă dintr-un studiu realizat de Metro în rândul a 10.000 de oameni din 10 de țări, dintre care 1.500 de antreprenori. Cercetarea relevă perspectiva consumatorilor și a antreprenorilor în raport cu afacerile independente (incluzând hoteluri, restaurante, cafenele și bistrouri).

Urmărește-ne și pe Google News

Astfel, 89% dintre antreprenorii intervievați spun, conform studiului, că dacă ar fi să o ia de la capăt, și-ar deschide din nou afacerea proprie, chiar dacă întâmpină dificultăți cum ar fi: instabilitatea în ceea ce privește veniturile (39%), eforturile depuse pentru a găsi noi oportunități de business (31%) și taxele mari (45%).

O altă mare provocare cu care se confruntă este lipsa personalului calificat. Peste jumătate dintre antreprenorii români chestionați au confirmat că este foarte greu pentru ei să găsească angajații potriviți, iar 87% dintre aceștia consideră necesare investițiile în pregătirea personalului necalificat.

EXCLUSIV Statul a intrat în control la companii de livrări rapide. Acțiune surpriză pentru taxe CITEȘTE ȘI EXCLUSIV Statul a intrat în control la companii de livrări rapide. Acțiune surpriză pentru taxe

Experții recomandă celor care doresc să înființeze o afacere să se informeze temeinic înainte de a începe: „În special în primii doi ani de la deschiderea unei afaceri, este importantă setarea unei strategii pe termen lung, potrivită pentru afacerea lor, care să le asigure resursele necesare. În tot acest timp, antreprenorii trebuie să privească analitic și strategic fondurile de care dispun și să mențină rata optimă de consum a resurselor financiare, umane și tehnologice.” a spus  Prof. Dr. Christoph Hienerth, Șef al catedrei de Antreprenoriat și Dezvoltarea Afacerilor, Școala de Management Otto Beisheim, din Vallendar, Germania.

Consumatorii, așa cum arată studiul, sunt atenți inclusiv la recenziile pe care le primește, spre exemplu, un restaurant. Astfel, mai mult de jumătate dintre românii chestionați (69%) nu ar merge într-un restaurant cu recenzii negative. 32% dintre ei ar evita un local care nu are un site pe care să poată consulta meniul, iar pentru un procent similar este important ca restaurantul să aibă opțiunea de a face rezervări online.

Peste 80% dintre antreprenori respectivi spun că sunt conștienți de nevoia utilizării instrumentelor digitale pentru eficientizarea proceselor lucru.

Dacă numărul afacerilor independente s-ar reduce, 58% dintre românii intervievați consideră că cel mai mult le-ar lipsi serviciile personalizate și produsele unice pe care le pun la dispoziție astfel de businessuri. Mai mult de jumătate dintre consumatori susțin că le-ar lipsi și calitatea produselor și serviciilor. 59% dintre români apreciază, de asemenea, și susținerea pe care afacerile independente o acordă producătorilor locali.

Pentru a crește vizibilitatea afacerilor independente, METRO pune la dispoziție propriile instrumente care să ajute businessurile să fie prezente în mediul online. Compania a pus la punct un website care poate fi personalizat printr-un sistem modular și un software pentru rezervări care poate fi integrat în acest model de site, fără costuri. Cele două instrumente au fost gândite în așa fel încât o afacere independentă să fie aproape de clienții săi și în mediul online și, în același timp, să le permită clienților să afle mai multe detalii despre afacerea respectivă sau să facă o rezervare.

 

 

viewscnt
Afla mai multe despre
taxe
antreprenori