Utilizatorii SPV, care gestionează simultan mai multe Coduri Unice de Identificare, au drepturi de acces pentru mai multe firme sau pentru mai mulți împuterniciți, au posibilitatea accesării serviciilor SPV aferente și prin intermediul unor aplicații dezvoltate independent, sau parte a celor de contabilitate/ERP, astfel încât sa obțină mesajele automat, fără accesarea paginii web a SPV.
Facilitatea este disponibilă exclusiv abonaților SPV care se autentifică prin intermediul unui certificat digital calificat.
Pentru utilizarea acest serviciu web s-a dezvoltat un model de client pentru apelul serviciului, client disponibil la link-ul https://github.com/MfpAnaf/ClientSPV
Începând cu data de 21 februarie 2018, au fost publicate servicii WEB pentru accesarea functionalitatiilor oferite de SPV.
CITEȘTE ȘI Numărul firmelor înscrise în SPV crește în ritm alert, cu zeci de mii lunar. Volumul de înregistrări, dublu față de cel al persoanelor fizicePrin intermediul serviciilor web puse la dispoziția utilizatorilor, se vor putea dezvolta aplicații independente (sau parte a celor de contabilitate/ERP), aplicații ce vor accesa serviciile oferite de SPV.
Prin această facilitate, Fiscul încearcă să răspundă nevoilor societăților mari și a persoanelor care au drepturi pentru foarte multe firme sau pentru mai mulți īmputerniciti, oferindu-le o interfață mai facilă și utilă pentru lucrul cu mai multe cui-uri, inlesnindu-le facilitățile oferite de SPV.
ANAF notează și că, în măsură în care aceste servicii vor fi folosite de un număr semnificativ de persoane, vor fi adăugate metode noi (de exemplu solicitare informații și solicitare eliberare documente).
CITEȘTE ȘI Fiscul anunță extinderea Spațiului Privat Virtual (SPV) și pentru firme