Vodafone România a deschis un nou centru de relații cu clienții în Pitești și a început procesul de recrutare a 150 de persoane, studenți și absolvenți. Echipa din noul centru va deservi atât clienții persoane fizice, cât și companii.
“Vodafone România este primul operator de telefonie mobilă care a înființat un serviciu de relații cu clienții, în 1998, și care investește constant în îmbunătățirea experienței clienților. De-a lungul istoriei noastre de 20 de ani pe piața din România, am dezvoltat permanent această divizie de business, iar deschiderea noului centru de relații cu clienții din Pitești este un pas firesc în acest sens”, a declarat directorul Customer Operations al Vodafone România, Ana Alexe.
Pentru formarea echipei din noul centru, operatorul de telefonie mobile va recruta persoane cu foarte bune abilități de comunicare și de utilizare a calculatorului, precum și cu capacitate de învățare rapidă.
Vodafone România operează deja mai multe centre mari de relații cu clienții în București, Brașov și Craiova, la care se alatură centre regionale de dimensiune mai mică în Iași și Bacău.
CITEȘTE ȘI Dividende de 1,1 milioane de lei pentru acționarii NTT Data Romania. Profit rămas nerepartizat de peste 34 milioane leiVodafone România este o divizie a Vodafone Group (Marea Britanie), unul dintre cele mai mari grupuri de telecomunicații mobile din lume.
Vodafone are divizii în 26 de țări, 49 de rețele partenere în întreaga lume și operațiuni de broadband fix în 17 țări.
La 31 decembrie 2016, Vodafone avea 470 de milioane de utilizatori ai serviciilor mobile și 14,3 milioane de utilizatori ai serviciilor de broadband fix.