Poșta Română a atribuit societății 4Pay Systems SRL București, în urma unei licitații, contractul pentru sistemul prin care clienții operatorului poștal vor fi anunțați prin SMS, posibil și prin e-mail, despre data și ora livrării coletelor poștale interne, această măsură fiind parte a planului de redresare prezentant de Profit.ro în toamna anului 2017.
Operatorul poștal național și-a propus să introducă acest sistem până la 30 iunie.
La procedura de atribuire au mai depus oferte Vodafone România și Media Sat.
Estimat la 500.000 lei, fără TVA, contractul a fost atribuit pentru 411.923,02 lei, fără TVA, conform datelor www.e-licitatie.ro.
CITEȘTE ȘI Orange, RCS&RDS, Telekom, Vodafone și alți 10 ofertanți vor să fie aleși pentru aplicația smartphone care îi va anunța pe călătorii RATB despre traseu și cât trebuie să aștepte în stațieÎnființată în anul 2009 sub denumirea Mobipay Solutions SRL, 4Pay Systems SRL București este controlată integral de Răzvan Mihail Brezeanu, care, conform datelor Linkedin, a fost director de vânzări directe la fostul Romtelecom, în prezent Telekom Romania Communications.
El a ocupat această poziție în perioada aprilie 2013 – iunie 2014. Anterior, a deținut poziții de conducere în NextGen Communications (operator prin cablu controlat integral de grupul Telekom România), New Com Telecomnicații (preluată de NextGen la finele anului 2009 o sumă estimată la 14 milioane de euro) și UPC Romania.
Brezeanu a intrat în acționariatul 4Pay Systems în martie 2015 cu o cotă de 33,34%, în urma unei operațiuni de majorare a capitalului social cu 100 lei, la 300 lei, pe care a subscris-o integral. Restul acțiunilor erau controlate de Theodor Petrescu, care ulterior și-a cedat participația către Brezeanu, în mai 2015 și septembrie 2016, potrivit datelor www.termene.ro.
CITEȘTE ȘI Vodafone pierde definitiv procesul împotriva amenda ANCOM pentru neîndeplinirea obligației de acoperire a 72 de localitățiCu afaceri de 10,2 milioane de lei în 2017, în urcare 17,6% față de anul precedent, 4Pay Systems are ca obiect principal “alte activități de servicii suport pentru întreprinderi”, conform www.termene.ro.
Din noiembrie 2017, operatorul poștal național a simplificat modul de completare a informațiilor de pe documentul de prezentare a coletului poștal intern, facilitând accesul la completare prin intermediul unei aplicații informatice disponibilă pe pagina web a CNPR.
“Aceasta este prima etapă în modernizarea produsului colet poștal intern, urmând ca în primul semestru al acestui an să se asigure destinatarilor prin SMS, posibil și prin e-mail, conform solicitărilor clienților”, se arată într-un document al companiei.
CITEȘTE ȘI Finanțele au retras de pe site proiectul care plafonează prețul gazelor. Surse Profit.ro indică faptul că la acest moment are loc o discuție în ministerÎn septembrie 2017, Poșta Română a anulat, înainte de termenul de primire a ofertelor, o licitație pentru cumpărarea de servicii de transmitere de SMS-uri către clienții care utilizează serviciile poștale. Motivul? Operatorul a uitat să specifice, în caietul de sarcini al licitației, numărul maxim de mesaje scrise care urmează să fie transmis.
Ulterior publicării anunțului de participare la licitație, pe 18 august 2017, și în urma analizării solicitărilor de clarificări transmise de operatorii telecom, Poșta a constatat că lipsa cantității de servicii împiedică potențialii ofertanți să redacteze o ofertă financiară justă și realistă.
Poșta Română este controlată de Ministerul Comunicațiilor – 93,52% și Fondul Proprietatea – 6,48%.
În 2017, afacerile companiei au crescut cu 2%, la 1,126 miliarde de lei, iar profitul net a atins 13,92 milioane de lei, de la 10,45 milioane de lei în 2016.