Vodafone pierde definitiv procesul cu un client: daune morale pentru conduită contractuală abuzivă

Vodafone pierde definitiv procesul cu un client: daune morale pentru conduită contractuală abuzivă
scris 23 oct 2019

Vodafone România, al doilea jucător de telefonie mobilă, a pierdut definitiv procesul cu un client căruia trebuie să-i plătească despăgubiri morale de 10.000 de lei pentru conduită contractuală abuzivă, plus cheltuieli de judecată de aproape 3.000 de lei, după ce instanța a respins cererea de apel a operatorului. Astfel, Curtea de Apel București a respins, în septembrie, cererea de recurs a companiei împotriva unei sentințe a Tribunalului București din luna februarie a acestui an. Anterior, Tribunalul București a respins cererea de apel a Vodafone România împotriva unei sentințe a Judecătoriei Sector 1, hotărâre anunțată de Profit.ro în martie 2018.

Șefii celor mai mari bănci din România vor dezbate cu celebrul economist Nouriel Roubini starea reală a economiei și perspectivele izbucnirii unei noi crize. Te așteptăm la eveniment! Click pentru detalii și înregistrare.

Profit.ro a mai anunțat, în februarie 2018, că Vodafone Romania a pierdut în 2017, într-un alt dosar, apelul înaintat împotriva unei hotărâri a Tribunalului București (TB) din noiembrie 2015, care a decis ca operatorul de telefonie mobilă să elimine mai multe clauze abuzive legate de despăgubirile pe care clienții trebuie să le achite companiei dacă reziliază contractele înainte de expirarea duratei minime a acestora.

Urmărește-ne și pe Google News
Telekom atacă la instanța superioară decizia de eliminere a taxei de reziliere anticipată a abonamentelor CITEȘTE ȘI Telekom atacă la instanța superioară decizia de eliminere a taxei de reziliere anticipată a abonamentelor
Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.forum

Prin decizia din martie 2018, Judecătoria Sector 1 a constatat că este abuzivă o clauză din două contracte care face referire la obligarea abonatului la plata unei despăgubiri în cazul încetării contractului înainte de expirarea perioadei minime contractuale stabilite.

În plus, instanța a mai constat "caracterul nedatorat" al unei sume totale de peste 700 de lei, achitată de client în urma facturilor emise de Vodafone Romania.

Mai multe detalii pot fi văzute AICI

UPC Romania contestă o amendă pentru inducerea în eroare a clienților cu sintagma “nelimitat”, dar pierde ciudat un proces cu Fiscul CITEȘTE ȘI UPC Romania contestă o amendă pentru inducerea în eroare a clienților cu sintagma “nelimitat”, dar pierde ciudat un proces cu Fiscul

Parte a grupului britanic de telecomunicații Vodafone, subsidiara locală avea 9,024 milioane de clienți la finele lunii iunie a acestui an, în creștere cu 1,4% față de iunie 2018.

Anul trecut, afacerile au crescut la 3,8 miliarde de lei, iar profitul net s-a triplat, la 177,8 miloane de lei, potrivit www.termene.ro.

viewscnt
Afla mai multe despre
vodafone
client
instanta
litigiu
clauze abuzive
daune morale