Vodafone nu se lasă și face apel în procesul în care un client a obținut daune morale de 3.000 lei

Vodafone nu se lasă și face apel în procesul în care un client a obținut daune morale de 3.000 lei
Adrian Dumitrache
Adrian Dumitrache
scris 15 sep 2017

Vodafone România a înaintat apel împotriva unei decizii a Judecătoriei Sectorului 2 București, care a hotărât, în iulie, că operatorul de telefonie mobilă trebuie să plătească unui client din Galați daune  morale de 3.000 lei, plus cheltuieli de judecată de 1.112 lei.

Pe lângă daune morale și cheltuieli de judecată, clientul a solicitat și obținut în instanță anularea unei plăți suplimentare de peste 1.000 de euro pentru servicii de roaming și trafic de date, sumă imputată de Vodafone Romania.

Urmărește-ne și pe Google News

Primul termen al dosarului nu a fost stabilit.

Veniturile din servicii ale Vodafone România au crescut cu 2,9% în primul trimestru fiscal, la 178,6 milioane de euro, compania are peste 9,5 milioane clienți CITEȘTE ȘI Veniturile din servicii ale Vodafone România au crescut cu 2,9% în primul trimestru fiscal, la 178,6 milioane de euro, compania are peste 9,5 milioane clienți

Vodafone România, o divizie a grupului britanic Vodafone și al doilea operator local de telefonie mobilă după nivelul afacerilor și portofoliului de clienți, i-a cerut în plus, în factură, unei persoane fizice din Galați 15,45 euro+TVA, sub formă de cost suplimentar apeluri roaming, și 983 euro+TVA, drept cost suplimentar aferent datelor mobile.

Clientul a refuzat să achite factura care i-a fost pusă în față și s-a adresat justiției. După ce au contactat Oficiul pentru Protecția Consumatorilor Galați, judecătorii i-au dat dreptate clientului și au obligat Vodafone să îi plătească acestuia 3.000 de lei, ca daune morale. Vodafone trebuie să achite și 1.111 lei cheltuieli de judecată.

viewscnt
Afla mai multe despre
vodafone
proces
apel
daune morale