Vodafone România și asocierile formate din Acquis Consulting (lider), NTT Data România și Technology Systems and Services International, respectiv S&T România (lider) și Trencadis Corp au depus oferte la Oficiul Național al Registrului Comerțului (ONRC) pentru furnizarea și punerea în funcțiune a unui sistem IT, demers prin care instituția urmărește modernizarea serviciilor de e-guvernare din responsabilitatea ONRC având la bază evenimentele de viață și migrarea datelor existente în cadrul noului sistem.
Subcontractanții Vodafone România sunt Total Soft - 35,45% și Maguay Computers - 18%.
Estimat la 138,44 milioane de lei, fără TVA, proiectul va fi finanțat din fondurile instituției și va avea o durată de doi ani și două luni de la data atribuirii contractului.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
"Dezvoltarea sistemului electronic integrat presupune realizare amenajare spatii tehnice, livrare și instalare infrastructură hardware, livrare și instalare infrastructură software, analiză, proiectare, dezvoltare, migrare date, servicii de testare software, acceptanță și trecere în producție sistem informatic, servicii de instruire și suport tehnic/stabilizare", se arată în caietul de sarcini al procedurii de atribuire.
Din februarie 2012, ONRC utilizează la nivel național, atât la sediul central, cât și la sediile celor 42 de oficii ale registrului comerțului de pe lângă tribunale (ORCT) organizate în subordinea ONRC, inclusiv sediile birourilor teritoriale care funcționează pe lângă ORCT, un sistem informatic integrat, pentru asigurarea de servicii on line destinate comunității de afaceri prin intermediul unui portal dedicat.
Sistemul informatic integrat ONRC este rezultatul proiectului “Servicii on-line (de e-Guvernare) oferite de ONRC pentru comunitatea de afaceri prin intermediul unui portal dedicate”, derulat în perioada 2009 - 2012, scopul fiind acela de a crea beneficii atât pentru utilizatori (cetățeni și mediul de afaceri), cât și pentru administrația publică.