Vodafone România, unul dintre cei mai mari furnizori de servicii de comunicații fixe și mobile de pe piața locală, a înregistrat în anul fiscal 2019 (1 aprilie 2019 - 31 martie 2020) venituri din servicii (care nu includ încasările din vânzarea de telefoane, tablete etc.) de 734 milioane de euro, în creștere cu 16,9% față de anul fiscal 2018.
Defalcat, în ultimul trimestru al anului fiscal (ianuarie - martie 2020), operatorul a consemnat venituri de 190 milioane de euro, în scădere cu 3,6% față de trimestrul precedent și în creștere cu 27,5% față de trimestrul patru din anul fiscal 2018.
Avansul mai ridicat față de trimestrul al patrulea din anul fiscal 2018 este efectul includerii veniturilor UPC România, operator telecom prin cablu, care a fost preluat de Vodafone România, ca parte a unei tranzacții internaționale din vara anului 2019.
De la achiziția UPC, baza consolidată de clienți cu servicii fixe broadband a crescut cu 18.000, atingând o valoare de 702.000 de clienți.
CITEȘTE ȘI Rezultate 2019 UPC România, operator prin cablu preluat de Vodafone România: afaceri în creștere, pierdere în scădereValoarea ARPU mobil a fost de 5,1 euro în anul fiscal încheiat la 31 martie 2020, înregistrând o scădere de -0,2% față de anul trecut.
La finele lunii martie 2020, Vodafone România avea 9,296 milioane de utilizatori de telefonie mobilă, de la 8,988 milioane la 31 martie 2019. Față de trimestrul trei (octombrie - decembrie 2019), baza de clienți a operatorului a urcat cu 1.000 de utilizatori.