Retailerul suedez de îmbrăcăminte H&M a vândut haine, pantofi și accesorii de 1,796 miliarde coroane suedeze (193,4 milioane euro) în România în anul fiscal 2015 (1 decembrie 2014 - 30 noiembrie 2015), în creștere cu 40% comparativ cu anul anterior.
H&M a intrat pe piața românească în anul 2011 și are în prezent o rețea de 42 de magazine. Cmpania a deschis anul trecut patru unități.
România ocupă locul opt la nivelul grupului suedez după rata de creștere a vânzărilor, după Australia (147%), Mexic (83%),Chile (64%), Turcia (56%), SUA (45%), Malaezia (44%) și China (41%).
28 noiembrie - Profit Financial.forum
În lei, H&M România a raportat o creștere de 36%, potrivit raportului financiar al grupului suedez. Vânzările includ TVA.
În ultimul trimestru, compania a deschis un magazin și a înregistrat vânzări cu 25% mai mari, de 522 milioane coroane suedeze (56 milioane euro). În lei, vânzările au avansat cu 24%.
La nivel mondial, vânzările H&M au crescut cu 19% în perioada decembrie 2014 – 31 noiembrie 2015, la 209,9 miliarde coroane suedeze (22,5 miliarde euro). Compania, fondată în Suedia în 1947, este prezentă pe 50 de piețe cu 3.924 magazine.