Vânzările cu amănuntul din SUA de Black Friday au crescut cu 2,5% față de cele de anul trecut, excluzând vânzările de automobile, neajustate pentru inflație, potrivit Mastercard Spendingpulse, citat de Reuters.
În septembrie, Mastercard SpendingPulse, care măsoară vânzările cu amănuntul în magazine și online, în toate formele de plată, a declarat că anticipează că vânzările cu amănuntul din SUA, excluzând automobilele, vor crește cu 3,7% în timpul sezonului de sărbători, de la 1 noiembrie până la 24 decembrie, scrie News.ro.
Black Friday se referă la ziua după sărbătoarea Zilei Recunoștinței din SUA, când vânzările cu amănuntul sunt în mod tradițional puternice.
CITEȘTE ȘI Trencadis, cu Frank Timiș în acționariat, bifează un nou record de afaceri și deschide un birou la Bruxelles. CEO: Luăm în calcul listarea la bursăVânzările prin comerț electronic au crescut vineri cu 8,5% față de aceeași zi a anului trecut, deoarece consumatorii au făcut cumpărături online pentru oferte, în timp ce vânzările în magazine au crescut cu 1,1%, a spus MasterCard Spendingpulse.
Cumpărătorii americani au cheltuit 9,8 miliarde de dolari online în timpul Black Friday anul acesta, potrivit datelor de la Adobe Analytics, care sunt în concordanță cu așteptările grupului de date și informații a companiei de software Adobe.