Vânzările de automobile Mazda în România au crescut cu 36% în 2015

Vânzările de automobile Mazda în România au crescut cu 36% în 2015
scris 6 ian 2016

Vânzările de automobile Mazda pe piața românească au crescut cu 36% în 2015 față de 2014 și au totalizat 1.095 de unități, a anunțat miercuri Mazda România.

Cota de piață a mărcii nipone pe piața românească a autoturismelor de import a crescut de la 1,7% în 2014 la 2% în 2015.

Urmărește-ne și pe Google News

Cel mai vândut model al producătorului pe piața din România rămâne compacta Mazda3, cu 414 vehicule achiziționate, o creștere semnificativă cu 58% comparativ cu aceeași perioadă a anului 2014, atunci când s-au vândut 262 de unități. De asemenea, noul SUV Mazda CX-3, lansat pe piață din luna iunie, a fost livrat deja către 137 de clienți din România.

Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.forum
Volkswagen cere mai mult timp pentru dezvăluirea datelor privind emisiile de dioxid de carbon CITEȘTE ȘI Volkswagen cere mai mult timp pentru dezvăluirea datelor privind emisiile de dioxid de carbon

În top 3 cele mai vândute modele, Mazda CX-5 ocupă locul doi, cu 280 de mașini, iar Mazda6 completează podiumul, cu 191 de unități vândute. Pentru noua generație Mazda2, volumul de vânzări a fost de 72 de unități, livrate în România.

Sursa: Agerpres

viewscnt
Afla mai multe despre
mazda