Euro Construct Trading 98, unul dintre constructorii Pasajului Sudului, ale cărui lucrări au fost finalizate cu o întârziere de doi ani, a înregistrat acum la Oficiul de Stat pentru Invenții și Mărci (OSIM) marca “DECÂT MULT ȘI PROST MAI BINE PUȚIN ȘI BUN!”.
Cu o valoare de 127 milioane de lei, proiectul a început în luna mai 2014 cu fonduri europene și ar fi trebuit terminat până la finele anului 2015, dar termenul a fost prelungit până la 30 iunie 2016, care nu a fost respectat.
După o inaugurare parțială în luna aprilie a acestui an, recepția finală a lucrărilor la pasaj a avut loc 4 luni mai târziu. Primarul Capitalei anunțase anterior că i-a acordat un ultim termen constructorului, asocierea Astaldi-Euroconstruct, și anume data de 28 iulie, pentru finalizarea lucrărilor la Pasajul rutier de la Piața Sudului, urmând să fie reziliat contractul dacă înțelegerea nu va fi respectată.

Alături de Euro Construct Trading 98, lucrările au fost realizate de Astaldi SPA și RCV Global Group SRL.
Printre proiectele la care compania a lucrat se numără autostrada Moara Vlăsiei - Ploiești, un contract de aproape 300 milioane de euro pe care Euro Construct Trading 98 l-a împărțit cu Spedition UMB (controlată de Dorinel Umbrărescu) și PA&CO International (Costel Cășuneanu).
De asemenea, compania a finalizat în 2013 un proiect de circa 115 milioane de euro pentru construcția unui lot de 16 km din autostrada Orăștie-Sibiu, alături de italienii de la Astaldi.

Alături de Aktor (Grecia), compania urmează să finalizeze și lucrările la tronsonul Autostrăzii A3 dintre Strada Popasului (Voluntari) și Centura București, cu o lungime de 3,3 kilometri. Totodată, contructorul este parte a unei asocieri care a depus ofertă pentru realizarea unui pod în Brăila, proiect de aproape 2 miliarde de lei.
Cu afaceri de 257 milioane de lei anul trecut, compania este controlată de oamenii de afaceri Dan Beșciu și Sorin Vulpescu.
În decembrie 2014, Beșciu a fost reținut de procurorii DIICOT într-un dosar de evaziune, spălare de bani și delapidare. El este proprietar al restaurantului Golden Blitz din Capitală.