UNIQA Asigurări a înregistrat anul trecut o reducere cu 68% a numărului de reclamații din partea clienților, de la 1.543 în 2014, prin “identificarea cauzelor frecvente și aplicarea măsurilor pentru diminuarea factorilor declanșatori”, se arată într-un comunicat al companiei remis Profit.ro.
Printre măsurile aplicate de asigurător pentru diminuarea numărului de petiții s-au numărat optimizarea proceselor, produselor si serviciilor in conformitate cu nevoile clienților, punerea în practică a unui standard în privința perioadei de plată a dosarelor de daună și eficientizarea comunicării cu clienții, susține asigurătorul.
Asigurătorul român este parte a grupului financiar UNIQA (Austria) și furnizează servicii pentru peste 470.000 de clienți.
În 2014, subscrierile companiei au scăzut cu 28%, la 411,6 milioane de lei.
Grupul austriac operează pe piața românească din 2008 și deține și UNIQA Asigurări de Viață, ale cărei operațiuni au început în 2010.
Cu aproximativ 40 de companii în 19 țări și 22.000 de angajați, UNIQA Insurance Group furnizează servicii de asigurări pentru 10 milioane de clienți.