Uber lansează o nouă funcționalitate în aplicație. Cum să nu te urci...în mașina greșită

Uber lansează o nouă funcționalitate în aplicație. Cum să nu te urci...în mașina greșită
scris 23 iul 2019

Compania americană Uber, care le pune la dispoziție utilizatorilor de smartphone-uri un serviciu de transport alternativ taxiurilor prin intermediul unei aplicații mobile, lansează o nouă funcționalitate în aplicație, „Check my ride”, prin care compania apreciază că pasagerii pot evita riscul de a urca într-o mașină greșită. Alerta va fi disponibilă de astăzi inclusiv în România.

Circa 60% dintre restaurantele, cafenelele și barurile din România se închid în primele 8-10 luni de la deschidere - studiu Horeca Exchange CITEȘTE ȘI Circa 60% dintre restaurantele, cafenelele și barurile din România se închid în primele 8-10 luni de la deschidere - studiu Horeca Exchange
Urmărește-ne și pe Google News

Astfel, utilizatorii vor primi o notificare atunci când comanda lor este confirmată, care le va aminti cu puțin timp înainte de sosirea mașinii să verifice dacă plăcuța de înmatriculare și șoferul sunt la fel cu informațiile pe care le văd în aplicație. Alerta este lansată de astăzi și va fi disponibilă pentru toți utilizatorii Uber în zilele următoare. 

De asemenea, Uber adaugă un banner în aplicație, din momentul în care comanda este confirmată și până la începerea cursei, pentru a aminti utilizatorilor cum pot identifica mașina corectă:

Pasul 1: verifică plăcuța de înmatriculare
Pasul 2: verifică marca și modelul mașinii
Pasul 3: vezi dacă fotografia șoferului se potrivește cu acesta

FOTO Vaslui: O femeie a ajuns la spital după ce a fost lovită de o bară căzută dintr-un TIR; bara a străpuns parbrizul mașinii în care femeia se afla cu soțul său CITEȘTE ȘI FOTO Vaslui: O femeie a ajuns la spital după ce a fost lovită de o bară căzută dintr-un TIR; bara a străpuns parbrizul mașinii în care femeia se afla cu soțul său

De asemenea, călătorii pot ruga șoferii să le confirme numele. Șoferul poate vedea numele utilizatorului în aplicație, la fel cum numele șoferului este vizibil în aplicația pentru utilizator. Pentru a face cunoștință mai ușor, pot întreba „Pentru cine este comanda?”. La fel, și șoferul poate ruga utilizatorul să-i confirme numele („Ce șofer așteptați?”). 

Uber a înregistrat în România la nivelul anului 2018 o cifră de afaceri de 7,44 milioane de lei, cu 6,4% mai mult față de anul precedent, precum și un profit net de 707.158 lei, de la 435.554 lei în 2017.

La finele anului trecut, Uber Systems România SRL avea datorii de 1,43 milioane de lei, comparativ cu 1,59 milioane de lei în 2017, și creanțe de 1,06 milioane de lei, față de 1,92 milioane de lei în anul precedent.

Prima zi după noile reguli de taximetrie: Numărul șoferilor activi Uber, Bolt și Clever - mai mic cu 25%. Patru șoferi amendați CITEȘTE ȘI Prima zi după noile reguli de taximetrie: Numărul șoferilor activi Uber, Bolt și Clever - mai mic cu 25%. Patru șoferi amendați

Societatea a fost înmatriculată în iulie 2014.

Asociații societății sunt Uber International Holding BV și Uber International BV, entități juridice înregistrate în Olanda.

Uber a fost înființată în anul 2009 în Statele Unite ale Americii, cu scopul a rezolva o problema simplă - cum poți comanda o cursă la atingerea unui buton.

Din februarie 2015, Uber este prezent și în România, în București și, din 2016 și la Cluj-Napoca, Brașov, Timișoara și Iași.

viewscnt
Afla mai multe despre
uber
romania
afaceri
profit