Compania americană Uber, care le pune la dispoziție utilizatorilor de smartphone-uri un serviciu de transport alternativ taxiurilor prin intermediul unei aplicații mobile, aplică și în acest an, inclusiv în România, strategia de atragere și fidelizare a clienților prin livrarea de înghețată gratuită.
Campania UberIceCream a fost inițiată în 2012 și presupune livrarea de înghețată gratuită, pentru câteva ore a unei zile din an.
În acest an, inclusiv în România, campania va fi derulată joi, în intervalul orar 11-14.
Anul trecut, Uber a înregistrat anul trecut în România o cifră de afaceri de 4,52 milioane de lei, de la 1,53 milioane de lei în 2015, și un profit net de 155.816 lei, în creștere cu 181,6% față de anul precedent.
La finele anului trecut, Uber Systems Romania SRL avea datorii de 1,6 milioane de lei și creanțe de 1,16 milioane de lei, iar disponibilitățile în casă și conturi însumau 430.505 lei.
CITEȘTE ȘI Uber vrea să reducă traficul în București cu o treime până în 2020 prin lansarea unei aplicații care va permite clienților împărțirea cursei. Peste 250.000 de clienți utilizează serviciile UberSocietatea a fost înmatriculată în iulie 2014.
Uber a fost înființată în anul 2009 în Statele Unite ale Americii, cu scopul a rezolva o problema simplă - cum poți comanda o cursă la atingerea unui buton.
Din februarie 2015, Uber este prezent și în România, în București și, din 2016 și la Cluj, Brașov și Timișoara.