Trilulilu a vândut un pachet de acțiuni reprezentând 8,1% din capitalul social al Zonga Music pentru 952.595 lei către Easyhost, companie care furnizează servicii de web hosting mai multor business-uri din România, precum eMAG sau Tuborg. La acest preț, prin extrapolare, Zonga Music valorează 11,8 milioane de lei.
Înainte de a fi prezentată aici, informația a fost anunțată cu mult înainte pe Profit Insider
Contactați de Profit.ro, reprezentanții Easyhost nu au dorit să comenteze.
În urma tranzacției, participația Trilulilu în Zonga Music coboară la 50,4402%. Cotele celorlalți acționari sunt: Vodafone Romania – 14,0650%, Universal Music Romania – 6,5052%, Sergiu Emil Biriș – 6,6811%, Andrei George Dunca – 9,4108%, Alexis Bonte (cetățean francez și portughez) – 0,0065%, Cabrio Investment SRL 3,7492% și Mihai Dan Pitic – 1,0416%.
Serviciul online de muzică Zonga a fost lansat pe piață în 2012.
În 2017, Zonga Music a raportat afaceri de 5,75 milioane de lei și o pierdere de 94.282 lei, ambii indicatorii evoluând pozitiv față de anul precedent.
Înființată în anul 2006, Easyhost are ca obiect de activitate prelucrarea datelor, administrarea paginilor web și activități conexe.
Compania este controlată de Host Global Ltd (Marea Britanie) și Lucas Joon Roh – 0,03%, potrivit www.termene.ro.
Afacerile Easyhost au atins 3,76 milioane de lei în 2017, de la 10,06 milioane de lei în 2016, și au trecut pe minus, la 2.889 lei, de la un câștig de 493.717 lei în anul anterior.