Tranzacție: Afacerile din România ale retailerului israelian Sabon vor fi preluate de grupul francez Rocher

Tranzacție: Afacerile din România ale retailerului israelian Sabon vor fi preluate de grupul francez Rocher
Thomas Dincă
Thomas Dincă
scris 15 ian 2020

Afacerile din România ale retailerului israelian de produse de îngrijire Sabon vor fi preluate de grupul francez Rocher, care operează deja pe piața locală, din 1999.

Tranzacția este în analiza Consiliului Concurenței.

Urmărește-ne și pe Google News

Primul magazin Sabon a fost deschis în 1997 în inima orașului Tel Aviv, Israel. Povestea a început odată cu realizarea manuală a săpunurilor de casă, după o rețetă australiană veche de 70 de ani.

EXCLUSIV Poșta Română aduce un avocat în postul de director general CITEȘTE ȘI EXCLUSIV Poșta Română aduce un avocat în postul de director general

Ulterior, lanțul s-a dezvoltat într-o puternică marcă internațională denumită Sabon, care în prezent are peste 150 de magazine în orașe importante din toată lumea.

În România, primul magazin Sabon a fost deschis în 2005, în Constanța. În prezent, există 17 magazine Sabon: 8 în București, 2 în Ploiești, 2 în Sibiu și câte 1 în Iași, Constanța, Cluj-Napoca, Timișoara și Galați.

Grupul francez Rocher a intrat în România în 1999 în sistem de franciză, când Alexandru Răbâncă a început să dezvolte lanțul de magazine Yves Rocher. Direct, grupul francez a intrat în 2008 și s-a axat pe vânzările prin corespondență și pe internet, prin Yves Rocher Romania SRL.

EXCLUSIV Efectele OUG 114: administratorii pensiilor private, obligați să aducă 75 milioane de euro și să funcționeze în pierdere. NN și Generali s-au conformat CITEȘTE ȘI EXCLUSIV Efectele OUG 114: administratorii pensiilor private, obligați să aducă 75 milioane de euro și să funcționeze în pierdere. NN și Generali s-au conformat

Cu afaceri anuale de peste 2 miliarde de euro, grupul francez este o afacere de familie prezentă în circa 90 de țări și are peste 16.000 de salariați.

În România, Yves Rocher concurează atât cu companiile de vânzări directe - Avon, Oriflame sau Amway - cât și cu lanțurile de magazine specializate - dm Drogerie Markt – precum și rețelele de supermarketuri și hipermarketuri.

Piața locală a produselor cosmetice și de îngrijire a fost evaluată la peste 3,5 miliarde de lei.

viewscnt
Afla mai multe despre
sabon
magazin
investiție
iași