Telekom Romania Communications (fosta Romtelecom), Advalia Services și Maran Csro vor furniza servicii de contact center către Enel Energie, valoarea contractelor însumând 33,8 milioane de lei, fără TVA, pe o perioadă de 3 ani.
Licitația, care include mai multe loturi, a fost estimată la 36,8 milioane de lei, fără TVA.
La procedura de atribuire au mai depus oferte Carmedia Concept Group, Valoris Center, Call&Call Holding Spa (Italia) și Network Contacts (Italia).
Defalcat, Telekom Romania Communications (fosta Romtelecom) va încasa 16,05 milioane de lei, fără TVA, pentru activitate apeluri telefonie mobilă, Macron Csro – 10,32 milioane de lei, fără TVA, pentru activitate apeluri telefonie fixă și Advalia Services – 7,42 milioane de lei, fără TVA, pentru activitate apeluri din piața liberă.
CITEȘTE ȘI Vești despre insolvența Teamnet: compania a dat afară 143 de angajați și vinde din mobilierCu 1,45 milioane de clienți, Enel este unul dintre cei mai mari distribuitori de energie electrică din România, acoperind Bucureștiul și județele Ilfov și Giurgiu prin Enel Muntenia Sud, Dobrogea prin Enel Dobrogea și Banatul prin Enel Banat.
Grupul italian a intrat pe piața energiei din România în 2005, când a cumpărat de la stat companiile de distribuție și furnizare a electricității Electrica Banat și Electrica Dobrogea, pentru care a plătit 127,4 milioane de euro.
În 2008, Enel a preluat și Electrica Muntenia Sud, în schimbul a 432,9 milioane de euro. Statul mai deține la Enel o participație reprezentând 36,997% din capitalul social, prin Societatea de Administrare a Participațiilor în Energie SA (SAPE), controlată integral de Ministerul Energiei.