Telekom România a lansat un serviciu care va permite unui client să apeleze, prin intermediul unei aplicații online, la un tehnician al operatorului atunci când se confruntă cu un deranjament în privința furnizării serviciilor. Potrivit reprezentanților companiei, clientul poate stabili din aplicație intervalul orar când poate avea loc intervenția la domiciliul acestuia, poate vizualiza traseul și momentul când tehnicianul va ajunge și poate lăsa comentarii cu privire la interacțiunea cu acesta.
"Serviciul se numește Where's My Technician, este o aplicație creată împreună cu Oracle. Lucrăm la această aplicație de aproape un an de zile. Prin acest serviciu introducem conceptul de uberizare a serviciilor de intervenție", a declarat Andrei Popovici, director executiv Vânzări Locale și Operațiuni Clienți Telekom România.
Calculul este că serviciul va reduce numărul și durata apelurilor în call center și va contribui la îmbunătățirea satisfacției clienților companiei.
CITEȘTE ȘI Avocatul Horia Grigorescu, schimbat la șefia Poștei Române cu un liberal"O astfel de aplicație va ajuta foarte mult și modul de desfășurare a activității de intervenție. În funcție de informațiile transmise de client, se poate anticipa durata intervenției sau numărul de persoane necesar pentru executarea lucrării", a mai spus Popovici.
Grupul Telekom România este unul dintre primii trei jucători locali de telecomunicații după cifra de afaceri și numărul de clienți, fiind format din Telekom Romania Communications și Telekom Romania Mobile Communications.
La finele anului, grupul Telekom România, format din foștii operatori Romtelecom și Cosmote, în prezent Telekom Romania Communications și Telekom Mobile Romania Communications, avea circa 5.300 de angajați. Recent, Telekom Romania Communications (fostul Romtelecom) - controlată de OTE, grup elen deținut în proporție de 46% de Deutsche Telekom - și Orange au anunțat că au ajuns la o înțelegere privind preluarea operațiunilor aferente rețelelor fixe de către grupul francez, confirmând astfel informațiile anunțate în prealabil de Profit.ro.