Metrorex schimbă prețurile și introduce o nouă cartelă de metrou

Metrorex schimbă prețurile și introduce o nouă cartelă de metrou
scris 13 iul 2021

Metrorex introduce cartela săptămânală în noua sa ofertă comercială, care va costa 30 de lei, ca și abonamentul la șase luni, în valoare de 400 de lei, și majorează prețul unei călătorii la 3 lei.

Prețurile titlurilor de călătorie Metrorex vor fi următoarele: o călătorie - 3 lei, două călătorii - 6 lei, zece călătorii - 25 de lei, 24 ore - 8 lei, 72 ore - 20 de lei, șapte zile (săptămânal) - 30 de lei, o lună - 80 de lei, șase luni - 400 de lei, 12 luni - 700 de lei.

Urmărește-ne și pe Google News
2021, anul prevenției în business. Ce soluții au companiile în dificultate pentru redresare? CITEȘTE ȘI 2021, anul prevenției în business. Ce soluții au companiile în dificultate pentru redresare?

Cartelele de călătorie cu metroul achiziționate până la data de 31 iulie 2021, inclusiv, pot fi utilizate până la terminarea numărului de călătorii sau expirarea duratei de valabilitate înscrisă pe cartelă la data achiziției, precizează Metrorex.

Astfel, începând cu 1 august, Metrorex introduce titlurile de călătorie unice Metrorex/STB, la următoarele tarife: 1 călătorie - 5 lei, două călătorii - 10 lei, zece călătorii - 50 de lei, 24 ore - 14 lei, 72 ore - 35 de lei, șapte zile (săptămânal) - 50 de lei, o lună - 140 de lei, șase luni - 700 de lei, 12 luni - 1.200 de lei.

Transformarea digitală, răspunsul industriei asigurărilor la provocările pandemiei. Emiterea și plata online a polițelor au crescut exponențial CITEȘTE ȘI Transformarea digitală, răspunsul industriei asigurărilor la provocările pandemiei. Emiterea și plata online a polițelor au crescut exponențial

Reprezentanții Metrorex dau asigurări că îmbunătățirea ofertei tarifare se va reflecta direct în condițiile de călătorie, prin proiectele de investiții pe care compania le are în plan sau în curs de implementare.

Anterior a fost anunțat că Metrorex și Societatea de Transport București își armonizează oferta comercială de la 1 august, ca un prim pas spre integrarea transportului în comun din București și zona metropolitană, anunță Ministerul Transporturilor. Mai exact, un bilet la metrou va fi 3 lei, față de 2,5 lei în prezent, iar un bilet la STB va fi 3 lei, de la doar 1,3 lei în prezent.

 

Va exista în continuare un bilet comun Metrorex-STB, de 5 lei, care acum va oferi acces timp de 90 de minute la ambele rețele de transport.

În cazul STB, aceasta este prima actualizare a tarifelor de călătorie din 2008. La metrou, ultima ajustare a prețurilor a fost în 2014, arată Hotnews.

Prețul biletelor se aliniază astfel:

O călătorie cu metroul sau transportul în comun terestru va costa 3 lei, iar un bilet comun STB / Metrorex va fi 5 lei (acces pentru 90 minute în rețeaua supraterană, împreună cu un acces la rețeaua de metrou)

Pentru suma de 5 lei, un călător va beneficia de o călătorie cu metroul și 90 de minute în transportul în comun terestru.

Un abonament de 24 de ore va costa 8 lei, iar abonamentul comun STB / Metrorex pentru 24 de ore va fi 14 lei,

Transformarea digitală, răspunsul industriei asigurărilor la provocările pandemiei. Emiterea și plata online a polițelor au crescut exponențial CITEȘTE ȘI Transformarea digitală, răspunsul industriei asigurărilor la provocările pandemiei. Emiterea și plata online a polițelor au crescut exponențial

Noutatea la abonamentele de 24 și 72 de ore este că acestea vor fi chiar 24 de ore de la momentul emiterii. Se elimină noțiunea de abonament „de zi” care, cumpărat la ora 18:00, de pildă, era valabil doar 6 ore din acea „zi”.

Ambele societăți introduc și opțiuni favorabile pentru companiile care doresc să își susțină angajații să folosească transportul în comun.

Vor exista abonamente de o lună, 6 luni și 12 luni. Prețurile lor vor fi de 80 de lei separat pentru fiecare dintre rețele (140 de lei în comun STB / Metrorex), 400 de lei (700 de lei în comun STB / Metrorex), respectiv 700 de lei (1200 de lei în comun STB / Metrorex).

Gebruder Weiss face încă un pas spre digitalizare și lansează și în România portalul myGW dedicat clienților CITEȘTE ȘI Gebruder Weiss face încă un pas spre digitalizare și lansează și în România portalul myGW dedicat clienților

Ambele companii oferă posibilitatea de recuperare a abonamentelor nominale în caz de pierdere. Titularii se pot prezenta cu actul de identitate, iar abonamentele vor fi emise din nou pe numele acestora.

viewscnt
Afla mai multe despre
metrou
stb