Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor a amendat platformele de livrare mâncare Glovo, Food Panda și Hello Hungry (Takeaway) cu 15.000 de lei, pentru comenzi neonorate sau livrate parțial, nerespectarea ingredientelor declarate pentru preparatele comandate sau neacordarea discounturilor afișate.
De asemenea, unii consumatori s-au plâns de nefuncționarea sistemului de plată, conform digifm.
În cazul Food Panda, rucsacurile cu care erau transportate comenzile nu izolau complet produsele calde de cele reci, iar igienizarea lor se făcea cu șervețele umede sau cu spirt.
CITEȘTE ȘI FOTO Incident spectaculos în Capitală: Două mașini au căzut într-un șanț săpat de RADETAceeași situație a fost descoperită și în cazul celor de la Glovo, unde se folosea și bicarbonat de sodiu pentru curățare ori ruscacul era spălat în cada proprie de acasă a angajatului care livrează comenzile.
Iar cei care gestionează aplicația TakeAway, au fost prinși că nu își respectau clienții. Practic, acceptau comenzi în valoare de 30 de lei pe platformă, dar apoi le spuneau clienților că pentru livrarea produselor, comanda minimă e de 50 de lei.